![]() |
Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě! |
Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021 Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky. |
Analýza českého výstavního trhu za rok 2016
Aktuální ANALÝZA ČESKÉHO VELETRŽNÍHO A VÝSTAVNÍHO TRHU 2016 zpracovává statistické charakteristiky celkem 245 jednotlivých veletrhů a výstav, které připravilo 40 organizátorů – veletržních a výstavních správ, veletržních agentur či městských úřadů.
V pořadí již 22. ANALÝZA ČESKÉHO VELETRŽNÍHO A VÝSTAVNÍHO TRHU, kterou předkládá AMASIA EXPO – AGENTURA PRO VÝZKUM EFEKTIVNOSTI VELETRHŮ A VÝSTAV, s.r.o. společenstvu SOVA ČR, nese vročení 2016.
Tato analytická studie pro SOVA ČR obsahuje všechny dostupné souhrnné veletržní avýstavní údaje, které reprezentují unikátní časovou řadu, zachycující hlavní kvantitativní data – výsledky manažerské aktivity jednotlivých veletržních správ a organizací - a dílčím způsobem také kvalitativní proměny struktury českého veletržního a výstavního trhu ve
skladbě auditované a neauditované údaje.
V roce 2016 poskytlo svá data celkem 40 organizátorů, kteří tvoří cca 95% českého veletržního a výstavního světa. Tato 22. analytická zpráva je souhrnným pohledem na vývojové trendy jedné ze specifických oblastí marketingové komunikace – segmentu veletrhů a výstav - která má svoji nezastupitelnou roli pro řadu inovací, tendencí a trendů vědeckotechnického pokroku při vstupu na trh. Veletrhy a výstavy jsou aktivním a efektivním komunikačním - informačním a přesvědčovacím - nástrojem ve sféře podpory prodeje, tvorby image vystavujících subjektů, v
oblasti popularizace nových poznatků v nejrůznějších oblastech lidské aktivity a při utváření kultury naší společnosti.
AMASIA EXPO standardně čerpá potřebná data ze tří zdrojů:
- Auditované údaje z auditorských protokolů dvou veletržních a výstavních organizátorů, kteří auditují u některých auditorských subjektů.
- Z neauditovaných údajů, které poskytnou organizátoři veletrhů a výstav v ČR, kteří neauditují.> Daří se obvykle po násobně opakovaných urgencích data získat přímo ze zdroje – z ředitelství těchto organizací. Často jde o globální statistická data, která nemají potřebné vnitřní strukturální rozlišení jako data auditovaná, ale pro vytvoření celkového základního obrazu o hlavních trendech vývoje veletržní a výstavní sféry v České republice jsou postačující. Letos začal sběr dat za rok 2016 již 26. 3. 2017, poslední nezbytná data se podařilo po řadě urgencí získat až 11. 6. 2017.
- Z údajů, které jsou získány z webových stránek, nebo z různých publikovaných závěrečných zpráv samotných organizátorů, nebo z různých otevřených žurnalistických zdrojů – formou rešerší periodik. Někteří organizátoři totiž nechtějí ani svá neauditovaná data poskytovat; proto analýza pracuje s fakty a daty různých zdrojů a získané údaje jsou obvykle publikovány v souhrnné podobě. Považujeme je – i s vědomím jejich globálnosti a ne zcela jasné průkaznosti – za důležitá, protože pomáhají vytvořit celkový obraz relevantního zájmového komunikačního trhu.
I s vědomím faktu, že tato statistika neobsahuje zcela vyčerpávající pohled na českou veletržní a výstavní scénu, konstatujeme, že přináší dostatek informací, abychom mohli odpovědně prohlásit, že zahrnuje 95% celého relevantního trhu za rok 2016.


Copyright ©2009-2025: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU