![]() |
Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě! |
Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021 Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky. |
Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem
Publikováno: 25.3.2013 17:54
Autor: SOVA ČR

Již tradičně se SOVA ČR stává jedním z partnerů soutěže Marketér roku, kterou vypisuje Česká marketingová společnost. Do letošního roku vstupuje soutěž s novým logem.
Soutěž vyhlásila prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová. Zdůraznila, že jejím hlavním cílem, stejně jako cílem činnosti České marketingové společnosti, je přispět k rozvoji marketingu v Česku. Neméně důležité je popularizovat výrazné osobnosti oboru, vyzdvihnout jejich odborný přínos a seznámit veřejnost s marketingovými pracovníky, kteří v různých teoretických i praktických oblastech přispívají k úspěšnému vývoji společnosti.
Připomněla, že tyto aktivity je třeba co nejdůrazněji podporovat, zejména v současné době, kdy se promyšlený a cílený marketing stává jedním z klíčů k řešení těch nejzávažnějších problémů. Aktuální ročník se opět zaměří především na hodnocení přínosu konkrétních marketingových projektů.
Soutěž o titul Marketér roku 2012, kterou vyhlásila Česká marketingová již poosmé, je obohacena o nový symbol Velkého modrého delfína z ateliéru uměleckého skláře pana Vladimíra Zubričana.
Cílem soutěže zůstává přispět k rozvoji marketingu v Česku a ocenit významné osobnosti oboru, které přinášejí inovativní marketingové projekty. Ta nejúspěšnější z nich bude odměněna právě tímto krásným sklářským výrobkem, o němž jeho autor na otázku, co představuje a v čem je jiný řekl:
„Odlišný je asi v tom, že nebude ani anonymní, a ani jeden z mnoha. Celá plastika je zhotovená přímo pro Marketéra roku. Tak jako on se musí urputně snažit, aby tuto cenu získal, i mým cílem je, aby tato plastika byla hodna tohoto ocenění. Tento delfín je od začátku až do konce vyráběn ručně při teplotách cca 1 250°C. Pro mne přestavuje neúnavnost, lásku k hodnotám a další aspekty, které je člověk schopen vytvořit a je absolutně jedno, zda dělá rukama, anebo tvoří realizovatelné myšlenky. Hlavním účelem je, aby byl výsledný efekt pozitivní a pokud možn, aby působil na okolí. Domnívám se, že snad každému z nás jde o zpětnou vazbu, která nás posouvá někam dál.“
Těšíme se na Vaše přihlášky do 15. dubna 2013.
Více o možnosti jak získat symbol soutěže Velkého modrého delfína se dozvíte na stránkách České marketingové společnosti.

Další články:
- Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic
- Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021
- Veletrh DMEA 2020 v červnu: "DMEA sparks" - pro tentokrát jen online!
- BUS2BUS – Restart autobusové branže v dubnu 2021 v Berlíně
- Veletrhy v Berlíně budou i v roce 2020: Přehled virtuálních událostí a kreativních řešení
- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány!
- Seznamte se s veletrhy BIOFACH World
- IFA Berlín proběhne v novém formátu!
- FRUIT LOGISTICA 2021 - nové perspektivy pro globální podnikání v oblasti čerstvé produkce
- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!
- IT-TRANS v novém termínu 1. - 3. prosince 2020
- Přípravy veletrhu WOODTEC probíhají standardně
- Přípravy MSV pokračují dle plánu. V říjnu se na brněnském výstavišti představí budoucnost průmyslu

Copyright ©2009-2025: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU