Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem

Publikováno: 25.3.2013 17:54

Autor: SOVA ČR

Soutěž Marketér roku již poosmé a s novým logem

Již tradičně se SOVA ČR stává jedním z partnerů soutěže Marketér roku, kterou vypisuje Česká marketingová společnost. Do letošního roku vstupuje soutěž s novým logem.

Soutěž vyhlásila prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová. Zdůraznila, že jejím hlavním cílem, stejně jako cílem činnosti České marketingové společnosti, je přispět k rozvoji marketingu v Česku. Neméně důležité je popularizovat výrazné osobnosti oboru, vyzdvihnout jejich odborný přínos a seznámit veřejnost s marketingovými pracovníky, kteří v různých teoretických i praktických oblastech přispívají k úspěšnému vývoji společnosti.

Připomněla, že tyto aktivity je třeba co nejdůrazněji podporovat, zejména v současné době, kdy se promyšlený a cílený marketing stává jedním z klíčů k řešení těch nejzávažnějších problémů. Aktuální ročník se opět zaměří především na hodnocení přínosu konkrétních marketingových projektů.

Soutěž o titul Marketér roku 2012, kterou vyhlásila Česká marketingová již poosmé, je obohacena o nový symbol Velkého modrého delfína z ateliéru uměleckého skláře pana Vladimíra Zubričana.

Cílem soutěže zůstává přispět k rozvoji marketingu v Česku a ocenit významné osobnosti oboru, které přinášejí inovativní marketingové projekty. Ta nejúspěšnější z nich bude odměněna právě tímto krásným sklářským výrobkem, o němž jeho autor na otázku, co představuje a v čem je jiný řekl:

„Odlišný je asi v tom, že nebude ani anonymní, a ani jeden z mnoha. Celá plastika je zhotovená přímo pro Marketéra roku. Tak jako on se musí urputně snažit, aby tuto cenu získal, i mým cílem je, aby tato plastika byla hodna tohoto ocenění. Tento delfín je od začátku až do konce vyráběn ručně při teplotách cca 1 250°C. Pro mne přestavuje neúnavnost, lásku k hodnotám a další aspekty, které je člověk schopen vytvořit a je absolutně jedno, zda dělá rukama, anebo tvoří realizovatelné myšlenky. Hlavním účelem je, aby byl výsledný efekt pozitivní a pokud možn, aby působil na okolí. Domnívám se, že snad každému z nás jde o zpětnou vazbu, která nás posouvá někam dál.“

Těšíme se na Vaše přihlášky do 15. dubna 2013.

Více o možnosti jak získat symbol soutěže Velkého modrého delfína se dozvíte na stránkách České marketingové společnosti.

URL adresa: http://www.euroexpo.cz/2-101450-soutez-marketer-roku-jiz-poosme-a-s-novym-logem
Vytištěno: 20.5.2024 v 13:48