arteo_cz

Nufam
fachPack

WindEnergy Hamburg

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě!

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky.

Velký zájem o BIOFACH 2021

Velký zájem o BIOFACH 2021

Zájem českých firem o prezentaci na veletrhu BIOFACH (17. - 20. 2. 2021, Norimberk, Německo) je obrovský. Také v roce 2021 nebude na veletrhu BIOFACH chybět český národní stánek zastřešený Ministerstv ...

Nürnbergmesse

U.T.SEC

zpět

Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., děkan Fakulty sociálních studií, Vysoká škola finanční a správní, Praha

Publikováno: 19.1.2012 00:00

Autor: EuroExpo

Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., děkan Fakulty sociálních studií, Vysoká škola finanční a správní, Praha

1. V čem vidíte význam veletrhů při naplňování Strategie konkurenceschopnosti ČR? A jak by tomu měla podle Vás odpovídat mezinárodní strategie ČR na mezinárodních výstavách a veletrzích?

2. Co pro zlepšení podmínek účasti českých firem na mezinárodních veletrzích v zahraničí i tuzemsku může udělat vláda a státní orgány?

1. Jak dokládají různá vyjádření podnikatelské veřejnosti a zejména představitelů významných českých firem, veletrhy při veškeré intenzívní konkurenci nejrůznějších nových médií elektronického typu, stále mají velmi významnou roli při vstupu na zahraniční trhy. Především zde jsou vnímány jako „otevírač vrátek“ na nových teritoriích, jako příležitost pro nezprostředkované, osobní setkání s hlavními partnery budoucího obchodu, jako místo, kde se odehrává první navazování kontaktů, kde si potenciální partner vytváří svou představu o importérovi. A to nejen z hlediska velikosti, obsahu a formy expozice – což je samozřejmě z hlediska image a obchodní, výrobní, dodavatelské apod. funkce instituce velmi významná informace, ale také z hlediska lidské kvality obchodního partnera. Osobní kontakt dvou hlavních hráčů obchodního případu ve veletržním expozičním prostředí, prostředí dokumentujícím sílu, význam, věhlas, schopnosti realizace významných dodávek, v prostředí s referencemi o ekonomické, konstrukční, výrobní, obchodní atd. potenci nabízejícího, přináší informace jinak nesdělitelné. Partneři se právě v jednacích prostorách expozice vzájemně testují, sledují řeč těla, vstřícnost, empatii, ochotu naslouchat a řešit problémy a na tomto základě zkoumají, jak partner reaguje na jejich potřeby, námitky, přání, zjišťují, nakolik je empatický apod.
Tedy veletržní expozice či veletrh jako celek ve formě meeting pointu, umožňující přesvědčivou výpověď o ekonomickém potenciálu nabízejícího, doplněný o intenzívní interpersonální kontakt je tím nejlepším startem pro zahájení obchodních vztahů či pro jejich upevnění.

2. Zde soudím, že tím nejvýznamnějším je akcentování profesionalizace přípravy a realizace českých účastí na mezinárodních veletrzích. Především pak pochopení faktu, že v rámci komplexního marketingového přístupu k trhu a v jeho rámci strategie integrované marketingové komunikace, je nezbytné přistupovat k veletržnímu vystoupení jako – na jedné straně – komplexní propagační akci individuálního typu, na straně druhé pak k veletržnímu vystoupení jako součásti celkové propagační akce – marketingu a integrované marketingové komunikační aktivity daného subjektu.
Z hlediska státních orgánů je pak nezbytnou podmínkou efektivnosti velmi „tvrdošíjné lpění“ na skutečné profesionalizaci přípravy a realizace veletržní účasti jednotlivých firem, na komplexní propagační přípravě, na úvaze o reálnosti doprovodných eventových aktivit (přednáškových, společenských, novinářských apod.). Souhrnně řečeno – čím větší tlak nových – zejména elektronických - médií, tím profesionálnější musí být celý přístup vystavovatelů, kteří musejí chápat synergii jednotlivostí v rámci komplexního celku.

verze pro tisk >

Další články:

- Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

- Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

- Velký zájem o BIOFACH 2021

- Veletrh DMEA 2020 v červnu: "DMEA sparks" - pro tentokrát jen online!

- Příští ročník mezinárodního veletrhu chlazení, klimatizace a tepelných čerpadel CHILLVENTA se uskuteční až v roce 2022.

- BUS2BUS – Restart autobusové branže v dubnu 2021 v Berlíně

- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány, podzimní sezónu zahájí mezinárodní veletrh GaLaBau (16. 9. - 19. 9. 2020)

- Veletrhy v Berlíně budou i v roce 2020: Přehled virtuálních událostí a kreativních řešení

- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány!

- Seznamte se s veletrhy BIOFACH World

- IFA Berlín proběhne v novém formátu!

- ILA GOES DIGITAL!

- FRUIT LOGISTICA 2021 - nové perspektivy pro globální podnikání v oblasti čerstvé produkce

- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!

- IT-TRANS v novém termínu 1. - 3. prosince 2020

- Veletrh URBIS Smart City Fair 2020 v září ukáže, jak reagovat na aktuální a budoucí problematiku samospráv

- Přípravy veletrhu WOODTEC probíhají standardně

- Přípravy MSV pokračují dle plánu. V říjnu se na brněnském výstavišti představí budoucnost průmyslu

- Poznamenejte si již dnes do Vašeho kalendáře termín příštího ročníku mezinárodního veletrhu bio potravin BIOFACH

- Veletrhy nejsou festival nebo fotbal

IFA

Copyright ©2009-2024: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}