arteo_cz

smm imex
DMEA virtual

Messe Stuttgart

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě!

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky.

Velký zájem o BIOFACH 2021

Velký zájem o BIOFACH 2021

Zájem českých firem o prezentaci na veletrhu BIOFACH (17. - 20. 2. 2021, Norimberk, Německo) je obrovský. Také v roce 2021 nebude na veletrhu BIOFACH chybět český národní stánek zastřešený Ministerstv ...

ILA

FL

zpět

Veletrh EuroShop 2011: počtem 106.000 návštěvníků a 2.038 vystavovatelů byl největším ve své dosavadní historii

Publikováno: 8.3.2011 00:00

Autor: Messe Düsseldorf

Veletrh EuroShop 2011: počtem 106.000 návštěvníků a 2.038 vystavovatelů byl největším ve své dosavadní historii

Obchod se představil v nejlepší investiční náladě. V centru pozornosti byly udržitelné materiály a produkty.

Největší světový odborný veletrh investičních potřeb obchodu, EuroShop 2011, skončil v Düsseldorfu 2. března po pěti dnech konání. Celkem 2.038 vystavovatelů z 53 zemí světa jednohlasně referovalo o dobrých až vynikajících kontaktech a uzavřených obchodech. K tomu je třeba přičíst velmi živé obchody po skončení veletrhu. Na výstaviště na Rýně přišlo 106.000 návštěvníků (na poslední ročník 104.766), aby se v expozicích o celkové rozloze 107.000 m2 informovali o produktech, trendech a koncepcích určených obchodu.

„Letošní ročník veletrhu EuroShop proběhl fenomenálně“, zhodnotil jej navýsost spokojeně Hans Werner Reinhard, zástupce šéfa Messe Düsseldorf. „Po hluboké krizi v roce 2009 bylo nasměrování veletrhu v roce 2011 pro vystavující průmysl i pro nás jako pořadatele šťastným rozhodnutím. Všechny segmenty oboru se dynamicky rozvíjejí. Nálada v pavilonech byla nanejvýš pozitivní“, dodal Reinhard.

Vystavovatelé chválili především vysokou mezinárodnost veletrhu. Přes 60 % návštěvníků EuroShopu přijelo z 90 zemí celého světa. Zvláště potěšitelný byl nárůst návštěvníků z Itálie, Brazílie a USA. „Tento vysoký mezinárodní zájem dokumentuje více než zřetelně dynamiku celosvětového obchodu a zvláštní postavení veletrhu EuroShop jako jeho ekonomického motoru“, shrnul profesor Dr. Bernd Hallier, předseda poradního výboru veletrhu a ředitel EHI Retail Institute z Kolína. „Na veletrhu EuroShop se setkali Who is Who mezinárodního maloobchodu. Tak vysoce prestižní publikum se nesejde na žádném veletrhu určeném maloobchodu na světě“, uvedl prof. Dr. Hallier dále.

Tato skutečnost se odrážela také na veletržních stáncích a postarala se o potěšené tváře vystavovatelů: „Veletrh byl mimořádným úspěchem, mnoho Asiatů, ale také stálých zákazníků a především nezávislých soukromých obchodníků s konkrétními projekty, patřilo k našim návštěvníkům“, informoval Beni Heiden, Creative Director firmy Schweitzer Ladenbau, a doplnil: „Důležité je také, že se věci daly do pohybu také na francouzském trhu s potravinami. Získali jsme tak vynikající zpětnou vazbu, mnoho velkých obchodních řetězců využilo náš stánek při své návštěvě jako základnu“.

Členění veletrhu EuroShop do čtyř samostatných tématických segmentů – EuroConcept, EuroSales, EuroCIS a EuroExpo – se osvědčilo i v letošním roce. Tématem, které bylo poprvé zřetelně patrné ve všech oblastech, byla udržitelnost. Od energeticky úsporných chladicích zařízení, přes nasazení udržitelných materiálů při vybavení obchodů až po využití obnovitelných energií a techniky spořící spotřebu elektřiny při osvětlení obchodů zažili návštěvníci ten „nejzelenější“ EuroShop všech dob. „Použití našeho motta „naturally inovative“ se setkalo s enormním zájmem“, informovala Tiziana Raiteri, ředitelka marketingu a komunikace italského výrobce chladniček a chladicího zařízení Arneg. „Návštěvníci se nechali informovat o našich nejnovějších produktech, službách a technologiích šetrných k životnímu prostředí. Každý den veletrhu jsme na našem stánku přivítat okolo tisícovky návštěvníků“, uvedla paní Ratieri.

V části EuroConcept představoval světelný sektor jeden z nejsilnějších růstových segmentů. Lhostejno jestli světlo k podpoře prodeje jako emocionální prostředek tvorby vybavení prodejny nebo energeticky efektivní a udržitelná světelná architektura: samotných více než 150 zahraničních vystavovatelů osvětlení zaplnilo celý jeden pavilon. Zvlášť silně byla zastoupena řešení pomocí LED-svítidel.

V segmentu EuroSales se výrobci figurín do výloh blýskli řadou špičkových exponátů. Byly mezi nimi abstraktně elegantní figuríny v černobílém provedení stejně jako barevně veselé realistické dětské figuríny až po skurilní, komické skupiny figurín. Marc Lacroix, Brand & Project Manager francouzského výrobce Cofrad Mannequins: „EuroShop 2011 z našeho pohledu proběhl velmi pozitivně. Přišlo přesně takové publikum, které jsme si přáli. Řadu nových kontaktů jsme získali také z Indie, Brazílie a Mexika. Dychtivě očekáváme poveletržní obchod“.

V oblasti EuroCIS byla v centru pozornosti mimo jiné další zdokonalení všeho kolem mobilních zařízení, ať už jde o přístroje určené personálu filiálek, tak pokud jde o řešení určené zákazníkům pro možnost vlastního skenování a aplikace pro jejich Smart Phony. „Veletrh EuroShop 2011 je pro nás úspěchem. Naše hlavní veletržní taháky „Mobility“ a „End to End Process“ byly správně zvoleny“, informuje Hildegard Gerhardy z firmy IBM Deutschland. „Zákazníci se stále více digitalizují. Může a chce si opatřit informace o zboží digitální cestou ještě předtím, než vstoupí do obchodu. Na to musí obchod umět reagovat“, vysvětluje dále paní Gerhardy.

Oblast EuroExpo znovu fascinovala vynikajícími inscenacemi výstavby stánků a prokázala vysokou kreativitu oboru. „Na veletrh EuroShop se prostě musí přijít. Představuje skutečné setkání oboru“, konstatuje Elfie Adler, ředitelka FAMAB, Svazu přímé hospodářské komunikace. A Hans Neuder, ředitel firmy Octanorm, byl také navýsost spokojen: „Pro nás to byl nejlepší EuroShop všech dob. Nálada zákazníků byla nejlepší, ochota k investicím v oboru na vysoké úrovni. Veletrh EuroShop znovu prokázal svoji pozici jedničky na světě“.

V rámci doprovodného programu nadchla především EuroShop Retail Design Conference za účasti vynikajících architektů a expertů ze světoznámých obchodních firem jako například Brendan Sullivan z VF Corporation, Sharon A. Lessard ze Supervalu, Ignaz Gorischek, Neiman Marcus nebo Harald Fischer z Rewe Group.

Termín příštího veletrhu EuroShop byl stanoven na 15. – 19. února 2014. Již v roce 2012 se však bude konat příští ročník veletrhu EuroCIS od 28. února do 1. března.

Tiskový kontakt:
Dr. Kornelia Jokisch, Tanja Karl
Tel.: +49 211 4560 998/999
Fax: +49 211 4560 8548
e-mail: Jokisch@messe-duesseldorf.de, KarlT@messe-duesseldorf.de

verze pro tisk >

Další články:

- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

BOOT&FUN

Copyright ©2009-2024: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}