Charitky jsou...
Originální propagační předmět s osvěžujícím minidražé pro jakékoliv vlastní firemní sdělení, z jehož ceny je 12% předáváno dále na pomoc dětem a podporu jejich rozvoje. Je kompletně českého původu a do jeho ruční výroby jsou zapojeny i osoby se zdravotním postižením.
Propagační předmět, který variabilním a hravým způsobem zaručuje déletrvající sdělení
1) RAFINOVANÝ LETÁK
•	dostatečný prostor pro komunikaci benefitů s plochou větší než jedna strana formátu A5
•	dvě úrovně komunikace - podstatné venku, rozšiřující uvnitř
2) OSVĚŽUJÍCÍ VESELÝ BONBON
•	minidražé s příchutí mentolu (bílá), limetky (zelená), maliny (červená), pomeranče (oranžová) či citronu (žlutá) opakovaně osvěží chuťové buňky
•	je neustále po ruce - v autě, v kabelce, v kapse
3) EFEKTNÍ  HRAČKA	 
•	oživí vzpomínky na dětství … každý chce přijít na kloub důmyslnému způsobu otevírání v tomto unikátním patentovaném obalu („teleskopické šuplíčky“)
4) CENOVĚ SROVNATELNÝ s jinými reklamními či propagačními předměty:
•	které komunikují pouze branding, žádné další benefity;
•	jejichž praktická funkčnost má přednost před potiskem (často jen logo);
•	jejichž cena za reklamní sdělení není adekvátní;
•	které se nedají jíst;
•	jsou vyrobeny převážně v Číně. 
5) ORIGINÁLNÍ PODPORA ZNAČKY
•	opakované shlédnutí jedinečným způsobem posiluje povědomí o značce a jejich benefitech
•	druhotná vizibilita firmy ve společensky odpovědném PR prostřednictvím nezávislé a intenzivní komunikace také ze strany Charitek
GARANTUJEME!
Komukoliv dáte Charitky® do ruky, můžete mít jistotu, že je neotevře jen jednou, ale desetkrát, dvacetkrát a vaše značka či reklamní sdělení bude stále na očích.
![]()
Sociální dopad = pomoc dětem a podpora jejich rozvoje
• 12% z ceny je adresně věnováno konkrétním dětem a mládeži do 18 let prostřednictvím ověřených neziskových organizací
• dětem fyzicky či mentálně handicapovaným i postiženým, sociálně či jinak znevýhodněným, dětem ze sociálně slabých rodin, a dalším
----------------
Společnosti, které prostřednictvím Charitek již podpořily rozvoj dětí
Neziskové organizace, které společně s Charitkami pomáhají rozvoji dětí
![]()
Sociální dopad = ruční výroba zdravotně postiženými
•	Charitky® umožňují sociální integraci zdravotně postiženým, protože se mohou osobně podílet na ruční kompletaci výrobku prostřednictvím certifikovaných chráněných dílen či sociálních podniků
Charitky® tak ukazují, že i skupina zdravotně postižených osob může být aktivním přínosem pro další generace... pro děti!
![]()
Finanční udržitelnost vlastního fungování
Velká či malá firma si pořídí Charitky® jako propagační předmět pro jakékoliv vlastní reklamní sdělení za x-Kč dle objednaného množství.
Částku ve výši 12 % z ceny předávají Charitky® vždy dále přímo a převážně konkrétním dětem prostřednictvím ověřených neziskových organizací.
Zbývající finanční prostředky získané formou této společensky odpovědné reklamy (88 %) pokrývají výrobní náklady a marži společnosti, ze které jsou hrazeny ostatní režijní náklady (další podpora a rozvoj koncepce Charitek jako ukázkového modelu sociálního podnikání, mzdy, administrativa, licenční poplatky, atd.)
![]()
Charitky jsou 3 řecké bohyně - Tři Grácie
Název byl inspirován jménem tří řeckých bohyň:
•	Vždy ve trojici – jsou tři druhy dobrodiní (dát, přijmout, vrátit)
•	Drží se vždy za ruce – dobrodiní jako řetěz přechází z ruky do ruky
•	Vyjadřují radost – tou se těší ten, kdo dává i ten, kdo přijímá
•	Jsou mladé – vzpomínka na dobrodiní nemá zestárnout
•	Mají průsvitné roucho – dobrodiní se nebojí pohledu
![]()
Ekonomicky přínosná přidaná hodnota pro firmy aneb úspora nákladů
1) 100% DAŇOVĚ ODEČITATELNÝ NÁKLAD
•	pořízení Charitek jako propagačního předmětu je plně daňově odečitatelnou položkou, protože cena nepřevyšuje 400 Kč/ks bez DPH
•	výši příspěvku, který je určen dětem, firma nezahrnuje do 5% limitu zisku před zdaněním, protože právě Charitky® jsou finančně odpovědné za jeho předání.
2) FIREMNÍ PROPAGACE A PR VE SPOJENÍ SE SPOLEČENSKOU ODPOVĚDNOSTÍ
•	Druhotná vizibilita firmy ve společensky odpovědném PR prostřednictvím nezávislé a intenzivní komunikace také ze strany Charitek
![]()














