Charitativní programy firem před Vánocemi
Článek, který vyšel na webových stránkách Hospodářských novin 24.12.2014, ukazuje, jakým způsobem významné společnosti v rámci letošních Vánoc podpořily zdravotně postižené či sociálně znevýhodněné děti. Aktivity zmíněných společností dokazují, že nákup vánočních nezbytností, které každá firma na podzim pořizuje pro své zaměstnance a partnery, může mít i přidanou hodnotu a hlubší smysl. Takovým smysluplným předmětem jsou i Charitky, o kterých se v článku píše jako o příkladu originálního PFka.
Například řetězec drogerií ROSSMANN, společnost Kofola, ING Pojišťovna nebo Mary Kay letos využily k propagaci netradičního vánočního charitativního projektu takzvané Charitky
Zaměstnanci a klienti KPMG vytvářením virtuálních perníčků pomohly sluchově postiženým dětem. Více než dvě desítky dětí s vadou sluchu tak dostaly půl milionu korun.
Z článku vyplývá, že PFka, vánoční večírky, nákupy dárku a další činnosti, které firmy na konci roku musí udělat, mohou být i dobře promyšlené. A vynaložený čas, finance a úsilí pak přinášejí mnohem více radosti.