ROSSMANN využil Charitky třemi způsoby

ROSSMANN využil Charitky třemi způsoby

Společnost ROSSMANN bude letos nově svým klientům a partnerům rozdávat Charitky. Tři krásné varianty propagačního předmětu si nově pořídila společnost ROSSMANN zabývající se drogistickým zbožím.

Na obalu Charitek, které si ROSSMANN nechal vyrobit, se objevují tři motivy:

ROSSMANN s využitím Charitek propaguje neziskovou akci TEDxOstrava – konferenci skládající se z přednášek z různých oblastí, jejichž cílem je ukázat nové směry, nové cesty, zamyslet se, ale také se pobavit.

Druhý motiv podporuje privátní značky drogistického řetězce ROSSMANN.

A konečně třetí podobou Charitek bylo originální PFko, kterým přál ROSSMANN svým partnerům do nového roku.

Nadace Naše dítě

ROSSMANN

CZ / EN
Úvodní stránka
Aktuální zajímavosti
Příběhy šťastných dětí
Co jsou Charitky?
Ruční výroba zdravotně postiženými
Pomáhají rozvoji dětí
Předávají dále...
Charitky jsou podporovány
Kontakt