Není reklama jako reklama…
Ukázat, že firma umí víc, než jen úspěšně prodávat, že dohlédne dál než k nejbližšímu hospodářskému výsledku, že ji nezajímá jenom individuální prospěch – takový je trend současnosti. Stále více firem se hlásí k principům společenské odpovědnosti a nebojí se přiznat, že hledají možnosti, jak udělat svět alespoň o trochu lepším.
Reklama založená na prezentaci společenské odpovědnosti firem nabývá stále většího významu. Jde o originální komunikační prostředek, který dokáže šířit dobré poselství a deklaruje společenskou sounáležitost. Reklama neodmyslitelně patří k podpoře firmy nebo značky a může mít i méně tradiční tvář a hlubší přesah sdělení, než bývá zvykem.
Ona totiž není reklama jako reklama!
Jedním z konkrétních příkladů jsou i Charitky - společensky odpovědný propagační předmět pro jakékoliv personifikované firemní sdělení, z jehož ceny je věnováno 10 % na podporu rozvoje, vzdělávání a společenského chování dětí.