Toy Business Forum 2020 – Držte krok s trhem hraček

Publikováno: 2.12.2019 07:13

Autor: Spielwarenmesse

Toy Business Forum 2020 – Držte krok s trhem hraček

• Denně různorodá témata k aktuálním problémům, kterým průmysl čelí
• Mezinárodní experti předávají svůj vhled a nejčerstvější poznatky o trhu

Toy Business Forum v prostorách TrendGallery v hale 3A se zaměří a vysvětlí hlavní témata, která přímo ovlivňují průmysl hraček. Na nadcházejícím Spielwarenmesse, od 29. ledna do 2. února, obohatí mezinárodní mluvčí návštěvníky veletrhu o nejnovější informace, a to každý den mezi 13. a 15. hodinou. Současný vývoj trhu, budoucí trendy ve světě obchodu a hraček jsou stejně jako digitalizace a řízení podnikových změn v agendě pro rok 2020. Kromě toho se v rámci LicenseTalks od středy do neděle osvětlí problematika licensing byznysu. Účast na fóru je zdarma a projevy jsou simultánně překládány do angličtiny a němčiny.

Trendy v průmyslu hraček
V první den veletrhu se Toy Business Forum rozběhne hovory o trendech. Mezinárodní expertka Reyne Rice (USA) odhalí, co je nového ve světě hraček, her a technologií pro děti. Po ní naváže Clara Blasco z institutu AIJU Technological Institute for Children´s Products & Leisure ve Španělsku, která se ponoří do tématu udržitelnosti. Prodiskutuje dopady na průmysl a obchodní příležitosti, které by to mohlo vygenerovat. Naopak Richard Gottlieb z USA se podívá na posuny a změny v hračkářském průmyslu a jak se na ně úspěšně adaptovat.

Přijmout změny
Ve čtvrtek se pozornost přesune k otázce řízení změn. Technologický proces a změny v konzumních návycích zásadně ovlivňují obchodní trh. Ve svém projevu “Decide for yourself – before others decide for you” (Rozhodněte se sami za sebe - než ostatní rozhodnou za vás), povzbudí účastníky přijmout změny mluvčí Stefan Hagen, Business coach a konzultant. Dr. Dorothea Hartmann (system worx Mnichov) je expertem v týmovém a organizačním rozvoji, korporátní kultuře a strategii. Ve své prezentaci se podělí o svoje znalosti o firmách podstupujících změny.

Digitalizace ve středu pozornosti
Pátek bude zasvěcený digitalizaci. Jako vedoucí týmu strategických přehledů ve IFH Köln vyhodnotí Mailin Schmelter příležitosti a risky aplikování digitálních prostředků v každodenní praxi. Následně nastíní Caroline Zöller nové světy zážitků, které vizuální komunikace a digitální doba nabízí. Ve své řeči pod titulem “Holographic Storytelling” ilustruje Kevin Proesel ze společnosti Saint Elmo’s Group v Berlíně, jak může smíšená, virtuální a rozšířená realita zformovat nové příležitosti pro prezentaci produktů a vytvořit nezapomenutelný zážitek z nakupování.

Retail v době nestálosti
V sobotu se přesune pozornost na obchod a prodej. Zatímco Theresa Schleicher, Managing Director společnosti VORN Strategy Consulting, představí obchodní trendy zítřka, Andreas Bork z Finc3 Commerce GmbH Hamburg, prozkoumá dopad e-commerce na ceny zboží. Prodejní expertka Sandra Schubert přiznává, že digitalizace mění nákupní chování. Její “Happy Sales” řešení spočívá zejména v potěšení zákazníků.

Nové marketingové nápady
Přehled současných trendů a přístupů ve světě marketingu budou figurovat nedělní prezentaci. Ralf Wendland ze Servicemeisterei používá praktické příklady, aby ukázal, které trendy pravděpodobně ovlivní průmysl hraček do budoucna. Lákání zákazníku skrz takzvaný “Aha Efekt” bude náplní vystoupení Dr. Michael Gerharze. V neposlední řadě prozkoumá Michael Lorenz, z Consultancy grow.up Managementu, jak jsou hračky užívány napříč generacemi.

Kompletní program a informace k přednášejícím a rozhovorům naleznete na www.spielwarenmesse.de/en/toybusinessforum.

URL adresa: http://www.euroexpo.cz/2-103298-toy-business-forum-2020-drzte-krok-s-trhem-hrace
Vytištěno: 20.5.2024 v 13:48