Publikováno: 21.3.2018 11:17
Autor: Messe Berlin
I v letošním roce se začátkem září v Hongkongu koná ovocnářský a zelinářský veletrh ASIA FRUIT LOGISTICA zaměřený na dynamicky rostoucí asijský trh. Na veletrhu se pravidelně setkávají klíčoví hráči branže operující na asijském kontinentu a představuje proto ideální příležitost navázat nové obchodní kontakty a získat kompletní přehled o asijském trhu.
Minulého ročníku se zúčastnilo 813 vystavovatelů z celkem 43 zemí, přičemž důraz byl kladen především na prezentaci čerstvého ovoce a zeleniny. Dalšími produktovými skupinami byly technické systémy v produkci, prodeji a balení potravin, služby v potravinářství a logistika. Celkový počet návštěvníků, 13 108 ze 76 zemí, vysoce převýšil předchozí ročníky a dokazuje, že kvalita a význam veletrhu nadále rostou. Veletrh nicméně není určen jen pro velké obchodní společnosti, nýbrž i pro střední a menší dodavatele se zájmem proniknout na asijský trh.
Kromě samotného veletrhu se návštěvníci mohou těšit i na Asiafruit Congress, který proběhne den před zahájením veletrhu 4. září. Kongres se zaměří na nové trendy v chování spotřebitelů, vývoj marketingu, produkce a balení a na potravinářský maloobchod. Vstupenka na kongres navíc návštěvníkům slouží i jako permanentní vstupenka na veletrh a umožní jim zúčastnit se uvítací recepce a předávání Asia Fruit Awards. V rámci doprovodného programu proběhne i Asiafruit Business Forum nabízející řadu neformálních workshopů.