Veletrh GastroFair Víno&Delikatesy přináší letos novinky

Publikováno: 29.3.2016 00:00

Autor: EuroExpo

Veletrh GastroFair Víno&Delikatesy přináší letos novinky

19. mezinárodní GastroFair Víno&Delikatesy se bude konat v Praze (Výstaviště Praha Holešovice) ve dnech 26. - 28. 4. 2016.

Novinkou je doplnění názvu o GastroFair a především nové uspořádání veletrhu pro rok 2016 podle vzoru moderních trendů ve světě veletrhů. V zásadě jde o rozdělení veletrhu na dvě zóny se dvěma rozdílnými vstupenkami. Zóna B2B (business-to-business) pouze pro odborníky a Zóna pro veřejnost.

NOVINKA VELETRHU – organizování specializovaných B2B (Business-to-Business) eventů!

Na základě velmi úspěšného setkání B2B výrobců z Makedonie a českých profesionálů z gastronomie na veletrhu 2015 (viz. reference na našem webu) budeme organizovat na veletrhu podobná jednodenní setkání firem s odborníky. Během veletrhu uspořádáme v jedné z hal uzavřenou pultovní prezentaci pouze pro profesionály z gastronomie a obchodníky. To umožní vystavovatelům speciální vystavení svých produktů pouze pro pozvané. A zároveň to umožní některým, zejména zahraničním, vystavovatelům strávit na veletrhu pouze jeden den.

Veletrh je samozřejmě hlavně kontraktační akcí, na kterou úspěšně zveme profesionály z řad majitelů hotelů, restaurací, obchodních řetězců a dalších obchodů, aby v rámci B2B s nimi vystavovatelé navázali kvalitní kontakty. Že tato dlouhodobá koncepce má úspěch svědčí i řada referencí zahraničních vystavovatelů, citovaná na našem webu. Vytvořili jsme však také možnosti pro tzv. „malé vystavovatele“, aby pro ně nebylo vystavování jen finanční zátěž, ale i možnost na místě kvalitní produkty prodat návštěvníkům.

TOP DELIKATESA pro nejlepší
S naší snahou pomoci ke kontaktům vystavovatelů se zájemci souvisí i udělování značky kvality TOP DELIKATESA. Kdokoliv si z tuzemských, ale i zahraničních zájemců myslí, že má opravdu kvalitní produkt, může o tuto značku usilovat. To mu pak umožní nejen zvýšení image jeho výrobků a společnosti, ale i výhodnější vystavování. Tuto značku již obdrželo více jak 100 vystavovatelů z mnoha zemí a zájem každým rokem stoupá. Pro zahraniční zájemce prakticky obdobná značka neexistuje.

Statistika veletrhu 2015:

Výstavní plocha: 5 500 m2
Počet vystavovatelů: 202
Počet návštěvníků: 13 400
Importéři prezentovali produkty z 25 zemí
Přímí zahraniční vystavovatelé byli z 17 zemí a bylo jich celkem 43
Návštěvníci byli z 38% profesionálové z gastronomie nebo obchodníci

URL adresa: http://www.euroexpo.cz/2-102425-veletrh-gastrofair-vino-delikatesy-prinasi-letos-n
Vytištěno: 26.4.2025 v 07:07