Senzační atmosféra na Interpack 2014, počet návštěvníků překonal hranici 175 000

Publikováno: 24.5.2014 00:00

Autor: Messe Düsseldorf

Senzační atmosféra na Interpack 2014, počet návštěvníků překonal hranici 175 000

Interpack 2014 zažil výjimečnou atmosférou díky přibližně 2 700 vystavovatelům a 175 000 návštěvníkům v 19 plných halách düsseldorfské výstaviště. Skvělá atmosféra byla patrná již od zahájení nejvýznamnějšího světového veletrhu pro obalový průmysl a jeho přidruženého zpracovatelského průmyslu.

Vystavovatelé se na veletrhu Interpack 2014 měli možnost setkat s odbornými návštěvníky z celého světa, přičemž mnoho z nich mělo vysoké rozhodovací kompetence. Mnoho společností zažilo takový nával, že jejich stánky dosáhly své maximální kapacity hned několikrát. Zájem návštěvníků, jejich kvalifikace a stejně tak i jejich ochota investovat, byly zřetelně vyšší než na vynikajícím předchozím ročníku. Velmi mnoho vystavovatelů hodnotilo konkrétní obchodní nabídky jako mimořádně pozitivní.

Friedbert Klefenz, předseda poradního sboru Interpack vystavovatelů 2014 a prezident Bosch Packaging Technology, řekl: "Jsme s množstvím a kvalitou návštěvníků na našem stánku velmi spokojeni. Zájem o naše technologie, které tvoří zásadní příspěvek ke globálnímu zdraví a výživě, byl obrovský. Jsme spokojeni s uskutečněnými obchody a poptávkami od špičkových manažerů a potenciálních nových zákazníků. Podobný názor s námi sdílí i ostatní vystavovatelé. Obrovský zájem byl mezi vystavovateli i návštěvníky ze zahraničí - přibližně 75 % vystavujících podniků mají sídlo mimo území Německa. Tímto Interpack potvrdil svou pověst největšího světového veletrhu pro obalový průmysl."

Mezi hlavní témata Interpack 2014 patřilo účinné využívání zdrojů pro zařízení a stroje, balicí materiály, kvalita a bezpečnost, zajištění výrobků a výrobky odolné před paděláním - zejména v segmentech jako jsou jídlo, nápoje a farmaceutika. Dále se Interpack 2014 zaměřil na rozmanitost a flexibilitu pro stále širší rozsah a kratší výrobní cykly. Tato témata byla řešena zvláště v samostatných halách.

Interpack podtrhuje svůj význam nejen kvůli velkému množství novinek a šíři zaměření svých vystavovatelů, ale také kvůli obzvláště inovativním tématům, říká Bernd Jabłonowski, ředitel Interpack & SAVE FOOD a pokračuje: "Pro vedoucí mezinárodní veletrh nestačí jen pronajmout výstavní prostory, ale je třeba nabídnout i perfektní organizaci. Trend témat musí být identifikován, zakotven v koncepci a nakonec i představen kompaktním způsobem. To je jediná cesta, jak zajistit tematicky vedoucí postavení v průmyslu. Podařilo se nám to velmi dobře i letos. Koncepce Innovationparc Packaging a METAL PACKAGING PLAZA zasahuje naprosto přesně své cílové skupiny."

Úspěšný druhý SAVE FOOD Kongres
SAVE FOOD se ukázal jako téma zvláště hodné pozornosti na veletrhu Interpack. Iniciativa se stejným názvem bojuje proti plýtvání s potravinami a zahrnuje takové partnery jako jsou Food and Agriculture Organisation of United Nations (FAO) and the United Nations Environmental Programme (UNEP) nebo více než 110 členů z odvětví. SAVE FOOD Kongres byl zahájen již den před začátkem veletrhu. První část z dvoudenního tématického programu zahajovaly neziskové organizace, které osvětlovaly problémy z politických a sociálních úhlů. Druhá polovina akce se zabývala řešením a osvědčenými postupy prezentovanými v podnicích. Letos ještě efektivněji než poprvé před třemi lety ukázal kongres, jak může být problém globálních ztrát potravin veden v rámci celého hodnotového řetězce.

Na jaro roku 2017 připravila veletržní organizace Messe Düsseldorf motto pro odborníky z celého světa "Welcome home". Přesné termíny pro konání dalšího ročníku veletrhu Interpack budou oznámeny později .

URL adresa: http://www.euroexpo.cz/2-101846-senzacni-atmosfera-na-interpack-2014-pocet-navste
Vytištěno: 20.5.2024 v 20:19