Publikováno: 31.1.2013 15:45
Autor: Messe Düsseldorf
Oficiální termín pro podání přihlášek podniků k účasti na veletrhu interpack 2014 se pomalu blíží ke konci. Mezinárodní vedoucí veletrh průmyslu obalů a příbuzných výrobních odvětví se bude konat na düsseldorfském výstavišti od 8. do 14. května 2014. Oprávnění k účasti mají firmy balicí a výrobní techniky z oborů potravinářství a výroby nápojů, cukrovinek a pečiva, farmacie a kosmetiky, nepotravinářského spotřebního zboží, průmyslového zboží nebo oborově příbuzných služeb.
Veletrh interpack zobrazuje svojí nabídkou ucelené zhodnocovací řetězce. Patří sem procesy a stroje pro balení a zpracování surovin a materiálů pro výrobu obalů, balicí prostředky a jejich výroba, a dále služby pro obalové hospodářství. Veletrh interpack vyniká svým jedinečným rozsahem nabídky a nedostižnou mezinárodností vystavovatelů stejně jako odborných návštěvníků. Poslední ročník veletrhu interpack přilákal více než 165.000 odborníků, z nichž 84 % uvedlo, že ve svých podnicích disponují rozhodovacími kompetencemi.
Přihlášku na veletrh interpack 2014 je možno uskutečnit online na www.interpack.com. Podniky, které se již veletrhu interpack zúčastnily v roce 2011, se mohou odvolat na údaje, které jsou k dispozici. Oficiální uzávěrka přihlášek na veletrh interpack 2011 je 28. únor 2013.
„Every innovation has its starting point“
Od zahájení termínu pro podání přihlášek k účasti na veletrh se intrepack prezentuje v modernizované podobě. Již před zahájením veletrhu interpack v roce 2008 byly prezentace značky a logo výrazně aktualizovány. Novým přepracováním podtrhuje veletrh interpack svoji pozici celosvětově nejvýznamnějšího veletrhu průmyslu obalů a příbuzných výrobních odvětví, a tím i právo doplnit svoje označení jako „Leading Trade Fair“ také ve svém logu. Do budoucna bude veletrh interpack svoje přesvědčivá poselství komunikovat prostřednictvím propagačních prostředků s nasazením tohoto typograficky výrazného prvku.
Tato koncepce se objeví i v nové imageové brožuře, která je rozesílána potenciálním vystavovatelům. V ní oslovuje veletrh interpack individuelně svoje klíčové cílové skupiny prostřednictvím silných poselství a estetickou obrazovou řečí. Přihláškovou kampaň odstartovalo prohlášení „Every innovation has its starting point“, které staví do popředí roli veletrhu interpack jako zdroje impulsů pro celý obor.
Tiskový odbor veletrhu interpack 2014
Sebastian Pflügge
Cathrin Imkampe (asistentka)
Tel.:+49 211 4560 464/-589
Fax: +49 211 4560 8548
e-mail: PflueggeS@messe-duesseldorf.de
ImkampeC@messe-duesseldorf.de