Publikováno: 14.6.2012 12:57
Autor: SOVA ČR
Společenstvo organizátorů veletržních a výstavních akcí v ČR - SOVA ČR přináší unikátní trendovou studii veletržního a výstavního dění v ČR. Obdobně jako v loňském roce lze konstatovat, že též ANALÝZA 2011 obsahuje 95 % všech veletržních a výstavních dat za Českou republiku za rok 2011.
Analýza veletržního a výstavního trhu za rok 2011 zpracovává statistické charakteristiky celkem 242 jednotlivých veletržních a výstavních titulů, z toho 78 auditovaných a 164 neauditovaných. V roce 2011 se ve srovnání s rokem předchozím zvýšil celkový počet analyzovaných veletržních a výstavních akcí o 50, počet organizátorů se snižuje díky tomu, že některé subjekty přestaly podnikat v sektoru fair industry.
Veškeré výsledky a podrobnější informace najdete v příloze. Závěrem zpráva konstatuje, že veletrhy opět rostou a potvrzují, že mají nezastupitelnou roli v marketingovém mixu firem. Veletrh jako marketingový nástroj si udržuje výrazný podíl v oblasti získávání kontaktů, kontraktů a face to face komunikace, což jsou nástroje pro účinnou marketingovou i obchodní strategii. Rostoucí trendy a nárůsty hodnot jsou příslibem pro celý trh.
Analýzy z minulých let najdete ZDE