Publikováno: 19.10.2011 00:00
Autor: INCHEBA EXPO PRAHA
Organizátoři veletrhu Pragoalarm/Pragosec 2012 už nyní intenzivně pracují na cílené reklamní kampani zaměřené na novou, širší a perspektivnější skupinu návštěvníků. Kromě pozvání tradiční cílové skupiny lidí a firem z bezpečnostního oboru, bude kampaň mířit především na nové návštěvníky z veřejné a státní správy, požární ochrany nebo bezpečnostní a IT manažery firem. Nejdůležitější skupinou návštěvníků jsou však zákazníci a odborníci ze STAVEBNICTVÍ.
Kromě spolupráce s hlavními oborovými organizacemi bude veletrh propagován na stránkách respektovaných mediálních partnerů ale i prostřednictvím jednotlivých sdružení, jejichž členové jsou potenciálně důležití zákazníci pro vystavovatele veletrhu!
Již nyní jsou zveřejněny aktuální informace o veletrhu na webových stránkách významného stavebního portálu www.tzb-info.cz a budou pravidelně aktualizovány. Pravidelná propagace veletrhu bude zásadním způsobem probíhat i na stránkách nejčtenějšího časopisu ve stavebním oboru, STAVEBNICTVÍ.
S ohledem na novou koncepci veletrhu jsou novými partnery veletrhu Pragoalarm/ Pragosec organizace sdružující majitele nemovitostí. O spolupráci bylo požádáno např. Občanské sdružení majitelů domů, bytů a dalších nemovitostí v ČR (www.osmd.cz), Sdružení bytových družstev a společenství vlastníků ČR (www.bytovadruzstva.cz) nebo Svaz českých a moravských bytových družstev (www.scmbd.cz).
Více jak 10.000 členů těchto sdružení získá v pravou chvíli pozvánku na veletrh a především na expozice vystavovatelů, kteří jim mají co nabídnout. Čestnou pozvánku na veletrh obdrží také všech 28.000 členů ČKAIT.