Veletrh Svět reklamy – pro úspěšnou reklamu

Publikováno: 26.9.2011 00:00

Autor: EuroExpo

Veletrh Svět reklamy – pro úspěšnou reklamu

Dne 4. října se v pražském hotelu Diplomat koná již 4. ročník veletrhu Svět reklamy.
Tento veletrh je v tuzemském veletržním prostředí ojedinělý.

V čem je prezentační veletrh Svět reklamy ojedinělý?

Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Svět reklamy je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné – na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům s reálnou poptávkou. Tento model nízkonákladového veletrhu se ukázal jako úspěšný /např. ve Švýcarsku se těmto akcím říká „Tischmesse“/ a podobnost s nízkonákladovými aeroliniemi není náhodná. Tento koncept také umožňuje účast menším firmám, které nevystavují na nákladných akcích, ale jejich nabídka je přitom velmi zajímavá.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?

Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?

Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit.

Jaké jsou požadavky na vystavovatele veletrhu?

Svět reklamy je nízkonákladový veletrh v jednoduchých expozicích. Říkáme, že stačí sbalit prospekty, ceníky a vzorky a přijet – jeden den si vyčlení i vytížení obchodní manažeři, a kontaktů zde mohou získat více než za týden cestování.

A co doprovodný program veletrhu?

Letošní novinkou veletrhu je doprovodný program v podobě odborných přednášek. Ve spolupráci s brněnskou agenturou Media Age organizátoři připravili blok věnující se budování značky. Další spolupracující institucí je Unie grafického designu, která připravila přednášky k otázkám autorského právu, typografickým chybám, logu a CID atd.

______________________________________________
DOPROVODNÝ PROGRAM VELETRHU SVĚT REKLAMY
Praha - Hotel Diplomat, 4. října 2011
Se vstupenkou vstup zdarma. Rezervace místa na fuglickova@omnis.cz
nebo 776 711 499.

_______________________________________________

ve spolupráci s Unií grafického designu

10,00 – 10,40 hod
Základy autorského práva se zaměřením na praxi
Mgr. Robert Novotný, Tschöpl & Partner, advokáti,

10.50 – 11,30 hod
Logo a ochranná známka
Ing. Jaroslava Vybíralová

11,40 – 12,10 hod
Nejčastější typografické chyby
Ing. Zdeněk Sládek, Dost dobrý design, s.r.o. Kladno

12,20 – 13,00 hod
Co je to CID
MgA. Štěpán Holič,Lemon design Praha

_____________________________________________
ve spolupráci s Media Age Brno

13,30 – 14,10 hod
Budování značky
Jan Cézar, strategic planner Media Age, autor knihy I zázrak potřebuje reklamu

14,15 – 15,00 hod
Případové studie budování značky
Mgr. David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age

URL adresa: http://www.euroexpo.cz/2-100912-veletrh-svet-reklamy-pro-uspesnou-reklamu
Vytištěno: 26.4.2025 v 06:35