Publikováno: 19.4.2011 00:00
Autor: Veletrhy Brno, a.s.
36 přednášejících – odborníků českého marketingu, reklamy a tiskových řešení
37 přednášek v průběhu tří dnů Program je tématicky připraven pro každého marketingově smýšlejícího člověka.
Veletrh Printexpo na brněnském výstavišti (3. – 6. 5.) hlásí zájem předních výrobců v oblasti tiskových technologií, operujících na českém a slovenském trhu. Důvodem proč veletrh navštívit budou ukázky trendů u světových výrobců tiskových strojů a řešení a bezesporu výjimečný doprovodný program – či už svým rozsahem, nebo kvalitou přednášejících.
Pozvání platí k návštěvě významných firem jako: Océ ČR, Canon ČR, Hewlett Packard, Epson, FujiFilm, Komfi, Uniware, Repromat, Xerox, nebo Ospap, Multiexpo, Igepa a Europapier Bohemia. Jak to vidí oni, co představí na českém trhu, jak se bude nabídka vyvíjet v dalších letech - je jejich hlavním sdělením.
Veletrh přivítá mimořádného hosta evropské úrovně, dne 4. 5. 2011 dorazí do Brna generální ředitelka CEPI (konfederace evropských papírenských svazů), nejvyšší představitelka papírenského průmyslu v Evropě, paní Teresa Presas. Zúčastní se konference a setkání se zástupci členských firem ACPP (ČR) a ZCPP SR.
Řada menších firem bude řešit svoje prezentace kreativně a zajímavě a určitě zaujme i nově zřízená sekce „Vyrobeno v ČR“. Součástí veletrhu je vzdělávací projekt GRAFICKÉ HNÍZDO vedené profesionálním trenérem pro oblast správy barev a tiskových výstupů. Podílí se na něm společnosti Oki, Corel International, Nicom a Avnet. Jak nové technologie zasáhnou tiskaře a co nabízí jako alternativu elektronické média? Tak to určitě naleznete rámci prezentace Istylu - Apple Premium Reseller, který se specializuje na Apple, Mac, iPod, iPhone.
Zajímavým osvěžením pro návštěvníky bude konferenční program, kupříkladu seminář „Potisk papíru, lepenky a obalových materiálů“ s tematickými příspěvky: vývoj tiskových technik a kvalita, barvy a laky, digitální tisk a dalšími.
Z doprovodného programu bychom chtěli upozornit na téma: „Může být tiskovina on-line? Ano, víme jak?“ Odpověď nám dá kreativní ředitelka společnosti Magic Seven. Jakou v tom hraje roli QR kód, se dozvíte 3. 5. na brněnském výstavišti.
Pod patronací odborného titulu Direkt a ADMAZ se bude konat dne 3.5. v pavilonu V v rámci doprovodného programu konference „Direct mail“ o nových možnostech technologií tisku pro kreativní řešení direkt marketingových kampaní. Dané téma souzní i s hlavním mottem PRINTexpo 2011: „Inspirace tiskem / Neomezená kreativita“.