Publikováno: 25.1.2011 00:00
Autor: Messe Stuttgart
Již dlouhá tradice, od roku 1948, v příštím roce už 26. ročník, slaví úspěch.
Polovina návštěvníků, kterých přišlo okolo 80 000, a kteří navštívili loňskou výstavu INTERGASTRA, všichni se sjednotili v názoru, že význam Stuttgartského odborného veletrhu pro hotelnictví, gastronomii, se bude s jistotou v nových výstavních prostorách dále rozrůstat.
Jak vystavovatelé, tak i odborní návštěvníci byli více než jen nadšeni možnostmi nových výstavních prostor, ale i obsahem „ nového“ INTERGASTRA, a tato euforie se bude přenášet i na následující akci. Příští ročník se koná od 11. do 15. února 2012.
„Gastro-Business“, tak zní motto výstavy, se stane symbolickým pro celý stuttgartský odborný veletrh a pro jeho dynamiku na trhu.
Významný přírůstek odborného veletrhu se opět odráží v jeho aktuálním plánování. Podle informace vedoucího Stuttgartského veletrhu, pana Ulricha Kromera , zvětší veletrh INTERGASTRA 2012 svoji výstavní plochu o 10 %, a to na 90 000 čtverečných metrů. Počítá se s účastí okolo 1 100 mezinárodních vystavovatelů.
Nabídkové oblasti spočívají na třech sloupech, které dávají veletrhu jasnou a zřetelnou strukturu, a nabízejí návštěvníkům tématicky členěný přehled hal: Do první oblasti patří pracovní a provozní technika. Potom je to oblast jídel a nápojů, a nakonec téma zařízení a okolí. Do toho jsou zahrnuty základní oblasti potravin a nápojů, k tomu se přiřazují suroviny, mražené potraviny a předem připravené výrobky (např. konzervy), tak jako i pracovní a provozní technika s důrazem na vybavení (velkokapacitních) kuchyní, a na chladírenskou techniku, na klimatizační zařízení a zařízení, které jsou důležitá pro životní prostředí.
Zařízení a vybavení pro hotely a pro hostince, dále podpora prodeje, která se provádí podle oborů tiskařskými výrobky a oblečením, ale i službami, které tuto vynikající paletu „INTERGASTRA“ zaštiťují, sem patří i např. informační služba a managament.
Svazy odborníků, organizace a instituce jsou připraveny jak poradit, tak i pohovořit a „proho-vořit“ zvláštní témata. Na prvém místě je třeba jmenovat myšlenkové a odborné nosiče „INTERGASTRY“, a to „Svaz pro hotelnictví a gastronomii“- Dehoga Baden-Würrtembergu, tak i Zemský svaz „cukrářů“ v Baden-Würrtembergu.
Doplňkově veletrh INTERGASTRA podporují společným výstupem svazy Dehoga z Rheinland- Pfalz, Hessenska a Sárska.
Další informace a obrázky ke stažení, které se týkají veletrhu INTERGASTRA 2012, najdete na internetu na www.intergastra.de