Publikováno: 8.9.2010 00:00
Autor: Messe Düsseldorf
Po třech letech znovu v Düsseldorfu na veletrhu K 2010 od 27. října do 3. listopadu představí okolo 3.100 vystavovatelů z 57 zemí své nejnovější produkty a výsledky vlastního vývoje a výzkumu pro nejrůznější průmyslová odvětví. Celková výstavní plocha obsáhne 164 100 m2, přičemž cca 60 % z ní obsadí zahraniční firmy etablované mimo Německo. Počet vystavujících německých firem je také úctyhodný – celkem 1 058 na čisté výstavní ploše 65 740 m2.
Tradičně největší vystavovatelskou zemí bude na K 2010 Itálie, která s více jak 400 firmami obsadí výstavní plochu 27.400 m2. Z Evropy bude ještě významně zastoupeno Rakousko (8.100 m2), Švýcarsko (6.100 m2), Francie (5.000 m2) a Nizozemsko (4.200 m2). Velice silná bude účast USA – veletrhu se zúčastní 113 firem, které obsadí okolo 4.500 m2 výstavní plochy, a to je více než při posledním veletrhu v roce 2007. Významně vzrostla i účast čínských firem (6.700 m2), Indie (4.500 m2) a Turecka (2.800 m2). Taiwanská účast s 5.300 m2 je stejně velká jako v roce 2007. Nově budou na veletrhu K 2010 vystavovatelé z Arménie, Chile, Indonésie, Pakistánu a Vietnamu. Skromná je letos účast českých firem – zúčastní se jich 14 na výstavní ploše okolo 400 m2. Na veletrhu bude také vystavovat jedna slovenská frma.
Zájemci o návštěvu veletrhu K 2010 se již dnes mohou pomocí veletržního portálu www.k-online.de na svůj pobyt v Düsseldorfu velice dobře připravit. Vystavovatelé totiž, aby návštěvníkům pomohli se již v období před veletrhem orientovat v nabídce a nalézat řešení a investovat do vhodných technologií využívají v masové míře komunikační platformu tohoto portálu. Pod hlavičkou „Companies & Products“ si mohou návštěvníci již dnes vyhledat příslušného vystavovatele, jeho produkty či nabízené služby a firemní novinky. Kliknutím na položku „extended research“ pak firmu mohou lokalizovat podle země původu či poštovního směrovacího čísla. V menu „Online Showrooms“ jsou pak k nalezení podrobné informace o jednotlivých firmách, jejich produktech, prolinky na jejich domovské stránky, přehled jejich akcí a events, které budou na svých expozicích v průběhu veletrhu organizovat, stejně jako firemní statistiky a osobní kontakty. Po vyplnění jednoduchého formuláře v registrační sekci na pravé straně portálu obdrží návštěvník uživatelské jméno a heslo a následnou komunikací si může zkompilovat vlastní informaci o produktu nebo optimalizovat plán své prohlídky vybraných expozic s pomocí osobního poznámkového bloku MyOrganizer či kalendáře pro vkládání dohodnutých termínů MyCalendar. Nabídku portálu pak ještě doplňují informace o tom, jak cestovat do Düsseldorfu, kde si rezervovat ubytování či o možnostech zábavy a odpočinku po skončení denního programu návštěvy veletrhu.
Zájemci o návštěvu veletrhu K 2010 se mohou obrátit na výhradního prodejce vstupenek na veletrhy v Düsseldorfu – cestovní kancelář BVV Fair Travel, Výstaviště 1, 647 00 Brno, která kromě prodeje vstupenek bude na veletrh organizovat i jednodenní letecké zájezdy (27. 10. 2010 je již obsazen a vypravení dalšího dne 2. 11. je v jednání) a autobusový zájezd (26. – 29. října 2010). Vstupenky jsou při cestě na veletrh a zpět v Düsseldorfu a jeho okolí použitelné i jako jízdenky v hromadné dopravě pod označením VRR. Výhodná je objednávka vstupenek v předprodeji buď u této cestovní kanceláře (slečna Simona Řehoříková, tel. 541 159 190, e-mail: rehorikova@fairtravel.cz nebo přímo u organizátora veletrhu – společnosti Messe Düsseldorf – online, a to s platbou v EUR po připojení na výše uvedenou internetovou adresu www.k-online.de – Besucher Service – Online Shop.