Publikováno: 22.4.2010 00:00
Autor: EuroExpo
V době od 10. do 12. listopadu se sejde kolem 1 400 vystavovatelů surovin pro výrobu nápojů, technologií, logistiky a marketingových nápadů s cca 34 000 potenciálními zákazníky. Kde? Samozřejmě na Brau Beviale v Norimberku, letos celosvětově nejvýznamnějším veletrhu investičních celků v oboru.
Pít se musí vždycky – to je skutečnost, která zvlášť v těžkých dobách působí na nápojovou branži uklidňujícím dojmem. Doporučené množství tekutin činí 1,5 l denně, říká Německá společnost pro výživu (Deutsche Gesellschaft für Ernährung). V létě a v jižních zemích to mohou být dokonce tři litry a více. Vysoká potřeba tekutin sama o sobě však pro evropské nápojářství ještě zdaleka neznamená bezproblémové obchody. Jde o to přesvědčit spotřebitele o určité kategorii nápojů a potom ještě o vlastní značce. Na nasycených trzích, jakými jsou západní Evropa, Severní Amerika a Austrálie, pokrývají 66 % potřeby tekutin balené nápoje. Naproti tomu na dozrávajících trzích východní Evropy a Latinské Ameriky takové nápoje představují sotva 22 %, na méně rozvinutých nápojových trzích, jako v Asii, na Středním východě a v Africe teprve kolem 10 %
(Euromonitor International).
Další zajímavé informace si přečtěte v přiložené tiskové zprávě.