Publikováno: 11.3.2010 00:00
Autor: Messe Düsseldorf
Do zahájení Mezinárodního veletrhu pro obchod a reklamu EuroShop v Düsseldorfu (26. 2. – 2. 3. 2011) zbývá ještě zhruba rok času, ale proces registrace pro vystavovatele je již v plném proudu a vyvrcholí 16. dubna 2010, kdy je uzávěrka přihlášek. Pořadatel, veletržní společnost Messe Düsseldorf, počítá opět s účastí okolo 2.000 vystavovatelů z celého světa. Bude zajímavé, zda příští EuroShop v době trvající hospodářské stagnace potvrdí rekordní rozsah obsazené výstavní plochy z roku 2008, kdy se EuroShop konal naposledy. Tehdy vystavovatelé poprvé v historii veletrhu obsadili více jak 100.000 m2 – konkrétně to bylo 107.100 m2 výstavní plochy. 54% vystavovatelů tehdy přijelo ze zahraničí.
Veletrh v roce 2008 navštívilo celkem 104.000 odborných návštěvníků z 90 zemí. Své výrobky a služby jim tehdy nabídli i čeští a slovenští vystavovatelé, na jaře 2008 vrcholilo období hospodářské konjunktury a veletrhu se tehdy zúčastnilo rekordních 15 českých a 8 slovenských vystavovatelů.
V roce 2011 je veletrh opět rozdělen do čtyř samostatných celků:
EuroConcept – architektura a design obchodů, nábytek pro obchody, osvětlovací a skladovací technika, mrazící a chladící zařízení
EuroSales – vizuální reklama, podpora prodeje, POS Marketing
EuroCIS – informační a zabezpečovací technika v obchodech
EuroExpo – výstavba a design veletržních expozic
Nabídku veletrhu pak ještě doplňují dodavatelé ostatních služeb jako např. franchisingu, průzkumu trhu, poradenství apod.
Vystavovatelé se mohou přihlásit do 16. dubna 2010, minimální velikost expozice je 12 m2. Poradenství pro vystavovatele při registraci poskytuje zastoupení Messe Düsseldorf pro Česko a Slovensko – Veletrhy Brno a.s., Hana Nemynářová, tel.: 541 152 921, e-mail: hnemynarova@bvv.cz, fax: 5 4115 3051. Další informace o veletrhu EuroShop najdou zájemci na internetové adrese