Co připravuje Výstaviště České Budějovice pro vystavovatele a návštěvníky pro rok 2010?

Publikováno: 24.11.2009 00:00

Autor: EuroExpo

Dejme slovo ředitelce Ing. Marcele Payerové.

Naše společnost vychází z toho, že veletrhy a výstavy mají v marketinkových aktivitách firem významné místo, neboť poskytují prezentujícím se firmám soustředěně celou řadu výhod, např. posílení značky a image firmy, přímé oslovení potencionálních klientů, porovnání se s konkurencí apod.
Ověřili jsme si, že i přes nepříznivý vývoj vnějšího ekonomického prostředí je perspektivní výstavy zaměřovat na širokou veřejnost a dávat prostor pro prezentaci i malým českým firmám.

Kalendář roku 2010 máme v tuto chvíli již připraven. Hodláme i nadále naše tradiční výstavy rozvíjet a naší snahou je být v prezentovaném tématu aktuální a smysluplný pro vystavovatele i návštěvníky. I nadále chceme oslovovat a dávat významný prostor malým českým podnikatelům a široké veřejnosti.

Naplánované výstavy i jejich časové rozvržení odpovídá letošnímu roku.

Společnost Výstaviště České Budějovice myslí i na svoji budoucnost. Je si vědoma toho, že úspěšnost výstav přímo souvisí i s nabídkou výstavních podmínek odpovídajících minimálně současným standardům. Máme proto zpracovanou architektonickou studii na výstavbu nového výstavního pavilonu, jehož termín zahájení výstavby je stanoven na 3. čtvrtletí roku 2010.

URL adresa: http://www.euroexpo.cz/2-100165-co-pripravuje-vystaviste-ceske-budejovice-pro-vyst
Vytištěno: 25.4.2025 v 23:19