Publikováno: 24.11.2009 00:00
Autor: EuroExpo
Dejme slovo ředitelce Ing. Marcele Payerové.
Naše společnost vychází z toho, že veletrhy a výstavy mají v marketinkových aktivitách firem významné místo, neboť poskytují prezentujícím se firmám soustředěně celou řadu výhod, např. posílení značky a image firmy, přímé oslovení potencionálních klientů, porovnání se s konkurencí apod.
Ověřili jsme si, že i přes nepříznivý vývoj vnějšího ekonomického prostředí je perspektivní výstavy zaměřovat na širokou veřejnost a dávat prostor pro prezentaci i malým českým firmám.
Kalendář roku 2010 máme v tuto chvíli již připraven. Hodláme i nadále naše tradiční výstavy rozvíjet a naší snahou je být v prezentovaném tématu aktuální a smysluplný pro vystavovatele i návštěvníky. I nadále chceme oslovovat a dávat významný prostor malým českým podnikatelům a široké veřejnosti.
Naplánované výstavy i jejich časové rozvržení odpovídá letošnímu roku.
Společnost Výstaviště České Budějovice myslí i na svoji budoucnost. Je si vědoma toho, že úspěšnost výstav přímo souvisí i s nabídkou výstavních podmínek odpovídajících minimálně současným standardům. Máme proto zpracovanou architektonickou studii na výstavbu nového výstavního pavilonu, jehož termín zahájení výstavby je stanoven na 3. čtvrtletí roku 2010.