![]() |
Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě! |
Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021 Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky. |
Analýza změn motivace účasti malých a středních podniků na veletrzích a výstavách
Každoroční analýzy veletržního a výstavního trhu v ČR, které pro SOVA ČR zpracovává agentura pro výzkum efektivnosti veletržní komunikace - AMASIA EXPO - zatím již několik posledních let stále dokumentují stav, v němž se situace v branži více méně stabilizovala, byť v hodnotách podstatně nižších, než na jaké jsme byli zvyklí v předkrizovém období.
zřejmé, že trh čeká na impulsy, které musejí přijít jak z tuzemských, tak i evropských a světových ekonomických struktur, jež čekají na nastartování dynamického rozvoje ekonomiky. Je tedy třeba být připraven na situaci, kdy se v návaznosti na rozvoj ekonomického života společnosti s cca ročním zpožděním dočkáme také obnovy podstatnější dynamiky veletržní komunikace.
Proto SOVA ve spolupráci s Fakultou sociálních studií Vysoké školy finanční a správní v Praze, v rámci Specifického vysokoškolského výzkumu, připravila analýzu změn motivace účasti malých a středních podniků na veletrzích a výstavách. Skupina pěti studentů prvního ročníku magisterského studia oboru marketingové komunikace (V. Břečková, L. Čmugrová, A. Podzimková, K. Sládková a M. Dvořák) pod vedením prof. D. Pavlů v současné době oslovuje vedoucí marketingu, marketingových oddělení, útvarů veletrhů a výstav ve 250 malých a středních podnicích z oboru stavebnictví a strojírenství v České republice.
Prostřednictví elektronického dotazování budou usilovat o získání informací, jež se týkají veletržních a výstavních aktivit na trzích B2B a B2C, specifikace hlavních cílových skupin veletržní komunikace, frekvence účasti na tuzemských i zahraničních akcích, motivů a cílů této účasti, míru naplnění firemních cílů, intenzity obchodních jednání na veletrzích, výhledů na svoje veletržní prezentace v budoucích letech, forem propagace veletržní účasti, názorů na doprovodné programy na akcích a hodnocení veletrhů jako komunikačního nástroje firem.
Výzkumný tým elektronicky oslovuje vybraný vzorek respondentů v pondělí 9. prosince a předpokládá, že v polovině ledna bude mít k dispozici závěrečnou zprávu z výzkumu.
Pokud budete mezi oslovenými respondenty, věnuje prosím 10 minut svého času zodpovězení výzkumného dotazníku. Přispějete tak k lepšímu poznání některých jevů v české veletržní komunikaci.
Dušan Pavlů


Copyright ©2009-2025: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU