![]() |
Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě! |
Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021 Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky. |
Veletrh Brau Beviale 2015
Publikováno: 25.5.2015 12:12
Autor: Norimberské veletrhy
Streetfood – od kultu k obchodu
Food trucky, street food, akce pod širým nebem, při kterých stojí v popředí kulinářský zážitek – již několik let se tyto koncepce stávají opravdovým trendem. Provozovatelé nabízející své produkty a pořadatelé těchto akcí rostou jako houby po dešti. Ale jak se vlastně provozuje takový food truck? Kde člověk najde vhodný pojízdný vůz? Jaké hygienické předpisy zde existují? A kde je možné si kupovat jídlo? Odpovědi na všechny otázky související s obchodem s mimořádným požitkem z chutného jídla nám poskytne nové setkání věnované tématu street food - pouliční gastronomie – v rámci veletrhu BrauBeviale – iniciované a organizované „zakladatelem food truckové scény“ Klausem P. Wünschem. Dvoudenní setkání začne v poslední den veletrhu BrauBeviale, v tomto roce nejvýznamnějšího mezinárodního veletrhu investičních příležitostí pro nápojový průmysl, který se koná v Norimberku. Termín 12. A 13. listopadu by si měli zapsat všichni, kteří již provozují nějaký food truck nebo plánují nabízet kulinářské speciality ve svém pojízdném bistru: zkušení gastronomové nebo nováčci na tomto poli, kteří původně působili v jiném oboru, gastronomické řetězce, zážitkové agentury, atd.
Norimberk je místem, kde je k vidění velké množství food trucků. Shromáždění food trucků se mezitím stala známá a oblíbená v celém Německu a dokonce i za jeho hranicemi. Klaus P Wünsch říká: „Stále častěji dostávám dotazy, na kolik takový food truck vlastně přijde a co by člověk měl vědět, když by se chtěl osamostatnit a podnikat v oblasti street foodu. Proto jsem měl již před časem nápad svést dohromady provozovatele a zájemce s odborníky, kteří jim při jejich záměru pomohou. Organizace NürnbergMesse pořádající odborné veletrhy, jako je BrauBeviale nebo BIOFACH, je pro tento účel ideálním partnerem.“ Také Andrea Kalrait, vedoucí projektu veletrhu BrauBeviale, zde vidí výrazné synergické efekty: „Pro návštěvníky obou akcí je to skvělá příležitost promluvit si spolu a propojit se. Street food je nekonvenční – podobně jako Kreativní pivní kultura, trendové téma veletrhu BrauBeviale. V obou oblastech jde o řemeslně vyráběné produkty, u kterých stojí v popředí individuální charakter a vysoká kvalita. U všech kulinářských lahůdek hraje důležitou roli, když se zapojí srdce, hlava a ruce.“ A kromě toho je zde zvýšená hodnota veletrhu BrauBeviale: Od gastronomického vybavení přes výčepní zařízení až po pivní stany a pivní tácky - provozovatelé food trucků zde kromě možnosti vzájemné výměny zkušeností a příležitosti k nahlédnutí přes „okraj vlastního talíře“ mají také k dispozici různé nabídky, jak podpořit prodej svých specialit.
BrauBeviale 2015:
BrauBeviale je v roce 2015 v celosvětovém měřítku nejvýznamnějším veletrhem z hlediska investic pro nápojový průmysl. Od 10. Do 12. listopadu představí na výstavišti v Norimberku přibližně 1.150 vystavovatelů (v roce 2014: 45 % ze zahraničí) rozsáhlou nabídku kvalitních surovin pro výrobu nápojů, inovativních technologií, efektivní logistiky a svěžích marketingových nápadů. Očekávaných 37.200 návštěvníků (v roce 2014 40 % zahraničních) přichází z řad technického a obchodního managementu evropského nápojového průmyslu. Odborníci z pivovarů a sladoven, vinných sklepů, palíren, mlékáren, specialisté z podniků vyrábějících nealkoholické nápoje, z oblasti hotelnictví a pohostinství, specializovaného maloobchodu a velkoobchodu s nápoji a z inženýrských a projektových kanceláří jsou vysoce kvalifikovaní a z 87 % jsou ve svých organizacích zapojení do procesů rozhodování o investicích (výsledky ankety v r. 2014 provedené nezávislým institutem). Oblíbený veletržní mix odborných prezentací a osobních setkání v domácké atmosféře přesvědčí mimo jiné přehledným uspořádáním veletrhu, vysokou efektivitou tří veletržních dnů z hlediska odbornosti a vynaloženého času, rozsáhlou nabídkou, intenzivním osobním dialogem s osobami, které mají potřebné rozhodovací kompetence, a ideálním termínem:
BrauBeviale 2015: 10. až 12. listopadu
BrauBeviale 2016: 8. až 10. listopadu

Další články:
- Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic
- Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021
- Veletrh DMEA 2020 v červnu: "DMEA sparks" - pro tentokrát jen online!
- BUS2BUS – Restart autobusové branže v dubnu 2021 v Berlíně
- Veletrhy v Berlíně budou i v roce 2020: Přehled virtuálních událostí a kreativních řešení
- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány!
- Seznamte se s veletrhy BIOFACH World
- IFA Berlín proběhne v novém formátu!
- FRUIT LOGISTICA 2021 - nové perspektivy pro globální podnikání v oblasti čerstvé produkce
- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!
- IT-TRANS v novém termínu 1. - 3. prosince 2020
- Přípravy veletrhu WOODTEC probíhají standardně
- Přípravy MSV pokračují dle plánu. V říjnu se na brněnském výstavišti představí budoucnost průmyslu

Copyright ©2009-2025: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU