pronájmy

Eunique
InnoTrans new date

Veletrh užitkových vozidel a logistiky NUFAM Karlsruhe

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě!

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky.

Velký zájem o BIOFACH 2021

Velký zájem o BIOFACH 2021

Zájem českých firem o prezentaci na veletrhu BIOFACH (17. - 20. 2. 2021, Norimberk, Německo) je obrovský. Také v roce 2021 nebude na veletrhu BIOFACH chybět český národní stánek zastřešený Ministerstv ...

Learntec


Warning: Division by zero in /home/httpd/html/id/euroexpo/lib/incl-reklama2.php on line 385

Lasys 2020

zpět

Mezinárodní veletrh FachPack 2015

Publikováno: 14.5.2015 09:43

Autor: Norimberské veletrhy

Mezinárodní veletrh FachPack 2015

Budoucnost začíná inovacemi: od 29. září do 1. října ve veletržním centru Norimberk.
Neboť perspektivní novinky a další zdokonalování obalového hospodářství lze očekávat také od zhruba 1.500 vystavovatelův veletrhu FachPack 2015. Přibližně 37.000 návštěvníků z řad odborné veřejnosti zažije inovace napříč celým procesním řetězcem balení – a tedy ve všech čtyřech segmentech, kterým se veletrh FachPack věnuje: obaly, balicí technika, zušlechťování obalových materiálů a obalová logistika.

S kelímkem kávy s sebou v ruce na smartphonu rychle vyřídit nákupy a po skončení pracovní doby cestou domů vyzvednout objednané zboží – to jsou naprosto reálné scénáře spotřebitelů v blízké budoucnosti. Online obchodování nadprůměrně roste, rozbalování objednaného zboží je prvním kontaktem s výrobkem. Obal musí v multikanálové komunikaci plnit větší funkci než jen chránit výrobek a vyjímat se v regále v obchodě – musí také získávat body vyšší hodnotou. Zde přebírá další úkol značkovací technika: Řídí objednávky a dopravuje je ke správnému adresátovi. Strukturální změna maloobchodu tak staví obalový průmysl ve všech oblastech před nové výzvy.
Obal: Konvenience a individualizace
Obaly na potraviny žene dál trend konvenience. Sáčky se stojatým dnem ovládly nové segmenty výrobků a poskytují skutečnou vyšší hodnotu. Byly dále zdokonaleny v oblasti obalů pro jídlo na cesty a používají se jako sáčky na kojeneckou výživu, která se dostává ven vymačkáváním. Maminky tak mohou své ratolesti venku na procházce nakrmit z praktického sáčku ovocnou přesnídávkou, jogurtovými specialitami a zeleninovou kaší. Navíc jsou praktické: Šroubovací uzávěr slouží jako adaptér pro šroubovací lžičky na krmení nebo dudlíky, které se prodávají v online shopech. Sáčky se vloudily dokonce i do regálu s plechovkami v supermarketu: Omáčky a hotové polévky, které stačí již pouze ohřát, nahrazují známé dehydratované produkty z plochých sáčků s hranatými okraji. Dalším trendem je individualizace výrobků: Nabídka se rozprostírá od müsli, které si spotřebitel může nechat namíchat ve variantě, které dává přednost, až po vytvoření osobních čajových specialit – smělá myšlenka pro automatizovanou strojní technologii. Nesčetné varianty požadovaných smějí je zapotřebí připravit a zabalit, a také etiketa musí vždy obsahovat individuální údaje a informace. Zde jsou vyžadována inovativní řešení značkovací techniky.
Další široké významné pole působnosti pro řešení v oblasti značkovací techniky: Pomáhají výrobky jednoznačně identifikovat. Padělání značek je zejména pro kosmetický průmysl problém, který při nákupech online získává na intenzitě. Padělky jsou stále profesionálnější a značně poškozují nejen značkové výrobky, nýbrž ohrožují také zdraví spotřebitelů. Standardní serializace obalů pro léky klade nové požadavky na nakládání s rostoucím množstvím dat. Pro každý jednotlivý obal na léky je třeba shromáždit a uložit všechny informace o výrobku a logistice. Systémy pro individualizaci a „track & trace“ pro efektivní, nepřetržité sledování výrobků a pro bezpečné ověření pravosti a spolehlivou ochranu proti padělání jsou založeny na inteligentní softwarové architektuře, kterou lze spojit s moderní strojní a tiskovou technologií.
Technika: Jsou vyžadovány modulárně konstruované stroje
Rozmanitost variant výrobků staví výrobce balicích strojů před velké výzvy. Flexibilita dnes znamená: Zařízení musí nejen plnit různé varianty například jogurtu do stejně velkých kelímků, nýbrž musí také zvládnout různé velikosti obalů a různé styly balení. Konstrukce stroje je rozhodující pro efektivitu, výkonnost a flexibilitu plně automatických balicích systémů. Jednotlivé komponenty proto musí být navzájem optimálně vyladěny a dát se rychle vyměnit. Baličky pro balení do misek, tzv. „traysealer“, jsou například konstruovány tak, aby mohly v rozsahu konstrukční velikosti zpracovat všechny formáty a materiály misek. Také krycí fólie nebo ochranné sklo představují flexibilní druhy obalů. Nastavení a změnu výrobku je možné provádět stále rychleji – vše za pomoci rychlouzávěrů bez použití nářadí. Modulární konstrukce umožňuje využití různých funkčních modulů na stejném tělese stroje a na stejné ploše. Stroje tak jsou rychleji připravené k použití, lze snáze doplnit nebo změnit jejich vybavení a poskytují tedy také prostor pro požadavky, které přijdou v budoucnosti.
Zušlechťování obalů pro zážitek při rozbalování výrobku
Rozbalování se stává kultovní záležitostí: Na mnoha kanálech na Youtube komentují uživatelé v rozbalovacích videích - unboxing - rozbalování výrobků, které si objednali. V internetovém obchodě je obal většinou prvním kontaktem s výrobkem. Přesto se v online shopech často najde pouze jednoduchý seznam výrobků s malými fotografiemi. Jeden prodejce kosmetiky v tomto případě myslel dál a ve svém prodejním klipu atraktivně představuje nově řešený obal: Když se nadzvedne víčko, krabička se rozevře a uprostřed stojí kelímek s krémem. Kosmetické výrobky se také často balí do krabiček s odklápěcím víčkem, které obsahuje zrcadlovou fólii, takže spotřebitel tak při otevření má vždy u sebe malý kosmetický kufřík.
Zušlechtění obalů v podobě haptických efektů a lesku dělá ze zážitku, jaký získá spotřebitel při nákupu v kamenném obchodě zážitek rovnající se zážitku při rozbalování výrobku nakoupeného v internetovém obchodě. Interaktivní se obaly stávají díky QR kódům nebo tzv. „augmented reality“ (rozšířená realita - kombinace reálného světa s virtuálním prostředím). Tyto prvky jsou stejně jako jiné informace o výrobku realizovány pomocí značkovací techniky. Také zde hraje roli klíčové slovo individualizace: Inkoustové tiskárny mohou vedle čárových kódů, QR, loga a souborů znaků vytisknout také jednorázové kódy, které se používají pro zpětné sledování nebo pro reklamní kódování i pro interaktivní výherní hry. Lze je aktivovat smartphonem nebo na počítači.
Logistika: Přepravní obaly pro spokojené zákazníky
S rostoucím zásilkovým obchodem online shopů dostává také logistika nové úkoly. Ve skladech zboží a distribučních centrech je kompletováno a baleno stále více objednávek. Prostřednictvím firem zajišťujících přepravu balíků se zásilky dostávají ke spotřebitelům a jsou tedy vystaveny zcela jinému zatížení než náklady na klasických a příhradových paletách určené pro kamenný maloobchod. Pokud dojde k poškození, je předem naprogramováno, jak zboží vrátit. Proto jsou nyní obaly často konstruovány tak, aby bylo umožněno také bezpečné zpětné zaslání výrobku. Pomocí samolepicího uzávěru může konečný zákazník zboží ve stejné krabici bez námahy zase zaslat zpět. Kromě toho byly pro online obchod vyvinuty také obaly s řešením, které v krabici bez výplňového materiálu upevní různě velké výrobky a díky lepší konstrukci chrání před krádežemi. Speciální uzavírací mechanizmy zajišťují balíky před možností manipulace.
Firmy specializující se na tuto oblast nabízejí četné poradenské služby a technickou podporu pro úsek logistiky. Pro úkoly v oblasti „fulfillmentu“ (kompletní řešení logistiky) byly vyvinuty automatické, integrovatelné systémy. Ty přebírají při zadání objednávkových dat zhotovení a nalepení zásilkových etiket nebo přímé vytištění adresy, tisk faktury nebo dodacího listu a také současně připravení sáčku nebo kartonu pro k odeslání. Obsluha pouze vloží objednaný výrobek s fakturou, poté dojde k automatickému uzavření a odvezení dopravním pásem.
FachPack: Budoucnost obalového průmyslu pod jednou střechou
Podrobnější informace o nových výzvách a řešeních ve všech čtyřech segmentech veletrhu FachPack budou k dispozici na fóru PackBox, které bude ve všech třech veletržních dnech probíhat v hale 4. Také ve třetím roce své existence představí PackBox v trojzvuku „Inspirace – Inovace – Informace“ témata a trendy, kterým se tento obor věnuje. A také mnoho různých zvláštních přehlídek – například „Smart Labelling – ein Blick in die Zukunft“ („Smart Labelling – pohled do budoucnosti“) na průřezové téma značkovací techniky nebo nově připravený Marktplatz Process & Materials (fórum Process & Materials) pro trvale udržitelné a efektivní zacházení s přírodními zdroji a materiály – pozve návštěvníky k nahlédnutí přes „okraj talíře“. www.fachpack.de/programme

www.proveletrhy.cz

verze pro tisk >

Další články:

- Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

- Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

- Velký zájem o BIOFACH 2021

- Veletrh DMEA 2020 v červnu: "DMEA sparks" - pro tentokrát jen online!

- Příští ročník mezinárodního veletrhu chlazení, klimatizace a tepelných čerpadel CHILLVENTA se uskuteční až v roce 2022.

- BUS2BUS – Restart autobusové branže v dubnu 2021 v Berlíně

- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány, podzimní sezónu zahájí mezinárodní veletrh GaLaBau (16. 9. - 19. 9. 2020)

- Veletrhy v Berlíně budou i v roce 2020: Přehled virtuálních událostí a kreativních řešení

- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány!

- Seznamte se s veletrhy BIOFACH World

- IFA Berlín proběhne v novém formátu!

- ILA GOES DIGITAL!

- FRUIT LOGISTICA 2021 - nové perspektivy pro globální podnikání v oblasti čerstvé produkce

- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!

- IT-TRANS v novém termínu 1. - 3. prosince 2020

- Veletrh URBIS Smart City Fair 2020 v září ukáže, jak reagovat na aktuální a budoucí problematiku samospráv

- Přípravy veletrhu WOODTEC probíhají standardně

- Přípravy MSV pokračují dle plánu. V říjnu se na brněnském výstavišti představí budoucnost průmyslu

- Poznamenejte si již dnes do Vašeho kalendáře termín příštího ročníku mezinárodního veletrhu bio potravin BIOFACH

- Veletrhy nejsou festival nebo fotbal

IFA

Copyright ©2009-2024: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}