arteo_cz

Sensor+test
Intergastra 2020

AMB 2020

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě!

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky.

Velký zájem o BIOFACH 2021

Velký zájem o BIOFACH 2021

Zájem českých firem o prezentaci na veletrhu BIOFACH (17. - 20. 2. 2021, Norimberk, Německo) je obrovský. Také v roce 2021 nebude na veletrhu BIOFACH chybět český národní stánek zastřešený Ministerstv ...

WindEnergy Hamburg

IFA

zpět

Veletrh Svět reklamy bude letos v novém kabátě

Publikováno: 19.9.2013 12:44

Autor: Omnis Olomouc

Veletrh Svět reklamy bude letos v novém kabátě

Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá - vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí prezentační veletrh Svět reklamy, který se uskuteční poosmé 24. září 2013 nově v prostorách Wannieck Gallery a o týden později pošesté 1. října 2013 v hotelu Diplomat v Praze.

Svět reklamy inovuje - co je jinak?

Veletrhy se stěhují do větších prostor. V Brně do atraktivního prostoru Wannieck Gallery vedle populárního OC Vaňkovka, v Praze v hotelu Diplomat se rozšíří o další nové výstavní a konferenční prostory.

Osvědčený koncept nízkonákladového networkingového veletrhu pořadatelé ze společnosti Omnis rozšiřují o další téma - souběžně, ale prostorově odděleně se bude konat veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Souběh vytváří atraktivní byznys akci, jejíž návštěva je zajímavá jak pro marketéry a personalisty větších firem, tak i svou komplexností pro management a majitele středních a aktivních menších firem.

Posílil se konferenční charakter veletrhů. Připraveny jsou 4 tematické bloky. Různá aktuální a zajímavá témata si návštěvníci namixují podle svých potřeb a preferencí.

Největší změnou připravovaných veletrhů je rozšíření konferenčních aktiv.
Jaká témata letos návštěvníkům nabídnou?

Konferenční aktivity se v předcházejících dvou letech staly opravdu vyhledávanou součástí veletrhů. Letos jsou připraveny čtyři tematické bloky nabité zajímavými tématy a fundovanými přednášejícím.
A témata? Marketing na internetu a sociálních sítích - SEO, sociální sítě, affiliate marketing, e-mailing, mobilní aplikace, e-shopy...

Trendy v marketingu - design služeb, nízkonákladový a guerilla marketing, firma v cloudu...

Signmaking a netradiční reklama na tradičních místech. Pro grafiky tematický blok k otázkám tvorby loga, web vs tisk materiály, právní aspekty dle nového občanského zákoníku.

Za zmínku také stojí doprovodné aktivity souběžně probíhajícího veletrhu personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Uskuteční se konference o monitoringu Důvěřuj & Prověřuj, Personal café zahrnující program s pestrou nabídkou témat i koučovací zóna.

Konkrétní témata, časový harmonogram i rezervační podmínky lze najít na www.omnis.cz
Proč je výhodný pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy přelom září a října?

Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2014, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Proč se veletrh koná na dvou místech?
První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh několik let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme už šestým rokem Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?

Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Převažují aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?
Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit. Navíc získáte spousty podnětů, inspirace a nových vědomostí na přenáškách a seminářích.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?

Prezentační veletrh Svět reklamy se koná 24. září 2013 v prostorách Wannieck Gallery v Brně, který se nachází hned vedle OC Vaňkovka a v blízkosti autobusového i vlakového nádraží. O týden později 1. října 2013 se koná Svět reklamy v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

Doprovodný program

http://www.omnis.cz

verze pro tisk >

Další články:

- Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

- Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

- Velký zájem o BIOFACH 2021

- Veletrh DMEA 2020 v červnu: "DMEA sparks" - pro tentokrát jen online!

- Příští ročník mezinárodního veletrhu chlazení, klimatizace a tepelných čerpadel CHILLVENTA se uskuteční až v roce 2022.

- BUS2BUS – Restart autobusové branže v dubnu 2021 v Berlíně

- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány, podzimní sezónu zahájí mezinárodní veletrh GaLaBau (16. 9. - 19. 9. 2020)

- Veletrhy v Berlíně budou i v roce 2020: Přehled virtuálních událostí a kreativních řešení

- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány!

- Seznamte se s veletrhy BIOFACH World

- IFA Berlín proběhne v novém formátu!

- ILA GOES DIGITAL!

- FRUIT LOGISTICA 2021 - nové perspektivy pro globální podnikání v oblasti čerstvé produkce

- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!

- IT-TRANS v novém termínu 1. - 3. prosince 2020

- Veletrh URBIS Smart City Fair 2020 v září ukáže, jak reagovat na aktuální a budoucí problematiku samospráv

- Přípravy veletrhu WOODTEC probíhají standardně

- Přípravy MSV pokračují dle plánu. V říjnu se na brněnském výstavišti představí budoucnost průmyslu

- Poznamenejte si již dnes do Vašeho kalendáře termín příštího ročníku mezinárodního veletrhu bio potravin BIOFACH

- Veletrhy nejsou festival nebo fotbal

Asia FL

Copyright ©2009-2024: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}