![]() |
Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě! |
Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021 Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky. |
EuroCIS 2012 v Düsseldorfu zaznamenal plný úspěch
Publikováno: 23.3.2012 10:10
Autor: Messe Düsseldorf

Obor obchodu na vzestupném trendu – vynikající investiční nálada v oblasti informačních technologií * Multi-Channel- strategie a mobilní řešení ovlivňují moderní nákupní zážitky
Veletrh EuroCIS 2012 potvrdil svoji pozici vedoucího odborného veletrhu technologií v maloobchodě. V průběhu tří veletržních dnů od 28. února do 1. března přišlo na düsseldorfské výstaviště 6.400 odborných návštěvníků z domova i ze zahraničí, tolik, jako dosud nikdy.
Tím vykázal EuroCIS 2012 ve všech ukazatelích výrazné přírůstky, protože počtem 237 podniků z 25 zemí i obsazenou výstavní plochou 6.283 m2 byly výrazně překonány hodnoty předchozího ročníku (2010: 190/ 5.468 m2)
„EuroCIS proběhl vynikajícím způsobem“, vyjádřil svoji vysokou spokojenost Hans Werner Reinhard, náměstek generálního ředitele Messe Düsseldorf. „Rozšíření nabídky na veletrhu směrem k sektorům „MultiChannel“ a „E-Commerce“ se ukázalo jako nanejvýš správné. Tímto novým základním kamenem jsme přesně na tepu obchodu. Naše průzkumy prokázaly, že více než 20 % odborných návštěvníků projevilo zájem primárně na Multi-Channel řešeních“, dodal Reinhard.
Thomas Fock, marketingový ředitel pro střední Evropu firmy hybris GmbH, chválí novou koncepci Messe Düsseldorf: „Pro nás bylo téma Multi-Channel na veletrh EuroCIS optimálně zastoupeno. Kombinace série přednášek a vystavovatelů specielně k tomuto tématu byla perfektní. Mezinárodní publikum si od nás nechalo detailně vysvětlit, co Multi-Channel znamená konkrétně pro určitý podnik“.
Joachim Zeiler, obchodní ředitel po maloobchod v Německu u firmy Bizerba, spatřuje ve Smartphonu nositele inovací v obchodě: „Můj odhad pro budoucnost se zcela jasně ubírá tím směrem, že se Smartphone pro každého z nás stane neodmyslitelným průvodcem a postupně například zcela nahradí scanner“. Zeiler dále doplňuje: „Obchod využije skutečnosti, že zákazník již běžně používá tyto inteligentní přístroje a uvede je přesně do souladu s vlastními informačními technologiemi“.
Pro Ulricha Spaana, člena vedení EHI Detail Institute byl letošní veletrh EuroCIS „nejúspěšnější akcí od jejího založení“. Konstatoval: „Ochota k investicím obchodu do technologií je nezlomná. Vedle etablovaných témat jako pokladní systémy, váhy nebo optimální nasazení personálu pokryl veletrh EuroCIS 2012 velmi dynamické oblasti, jedno jestli šlo o RFID, zabezpečení zboží, systémy mobilních plateb nebo digitální instore-média“.
Jens-Uwe Holz, ředitel firmy Itellium, si cení především charakteru tohoto absolutně specializovaného veletrhu: „EuroCIS je velmi důležitým veletrhem, protože je jasně zaměřený a přivádí konkrétní okruh nabídkových firem s jasně definovaným okruhem zákazníků. Tím mohou všichni účastníci nanejvýš produktivně využít čas strávený na veletrhu“.
Úspěšným debutem na veletrhu EuroCIS 2012 byla účast pro Christopha Kalta z firmy Bizon Schweiz AG: „Na německém trhu se pohybujeme teprve třičtvrtě roku. Již v průběhu prvních veletržních dnů jsme zaznamenali 150 mnohoslibných nových kontaktů“. A Arne Meil, výkonný ředitel BU Terminals, igenico GmbH, uzavírá: „Kolegové z našeho mateřského koncernu z Francie si užívali kontakty s náročnými německými zákazníky, ale také řada zákazníků z východoevropského prostoru navštívila náš stánek“.
Leyla Feghhi, marketingové ředitelka maloobchodu firmy Wincor Nixdorf, byla přímo nadšená: „Bylo to plné dojmů. Náš stánek od první hodiny praskal ve švech. Navštívily nás špičkové evropské firmy především z Německa, Švýcarska, zemí Beneluxu a Velké Británie“.
Zvláště vyhledávané byly doplňkové nabídky veletrhu EuroCIS 2012, jako například EuroCIS Forum a nově organizované Multi-Channel Forum. Obě fóra, prezentovaná dvojjazyčně v němčině a angličtině, byla hojně zaplněna po všechny tři veletržní dny.
Příští veletrh EuroCIS 2013 se bude v Düsseldorfu konat od 19. do 21. února 2013

Další články:
- Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic
- Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021
- Veletrh DMEA 2020 v červnu: "DMEA sparks" - pro tentokrát jen online!
- BUS2BUS – Restart autobusové branže v dubnu 2021 v Berlíně
- Veletrhy v Berlíně budou i v roce 2020: Přehled virtuálních událostí a kreativních řešení
- Od září se v Norimberku opět otevřou veletržní brány!
- Seznamte se s veletrhy BIOFACH World
- IFA Berlín proběhne v novém formátu!
- FRUIT LOGISTICA 2021 - nové perspektivy pro globální podnikání v oblasti čerstvé produkce
- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!
- IT-TRANS v novém termínu 1. - 3. prosince 2020
- Přípravy veletrhu WOODTEC probíhají standardně
- Přípravy MSV pokračují dle plánu. V říjnu se na brněnském výstavišti představí budoucnost průmyslu

Copyright ©2009-2025: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU