![]() |
Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě! |
Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021 Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky. |
GDS – mezinárodní veletrh obuvi a doplňků se bude konat od 16. do 18. března 2011
Publikováno: 4.3.2011 00:00
Autor: Messe Düsseldorf

GDS roste a vylepšuje návštěvnický servis:
+ počet 830 vystavovatelů představuje nárůst o 9 %
+ odborné informace: doprovodný program zprostředkuje trendy a know-how
+ návštěvnický servis: nové internetové stránky, bezplatná elektronická vstupenka a nové veletržní aplikace
+ nové značky v segmentech „Premium“ a „Urban“
Na veletrhu GDS – mezinárodním veletrhu obuvi a doplňků bude od 16. do 18. března 2011 prezentovat trendy a návrhů nové objednávkové sezóny podzim/zima 2011/2012 přes 830 vystavovatelů. Návštěvníci se mohou těšit na mnoho poutavých kolekcí ze 37 zemí, které budou přehledně rozděleny do jedenácti tématických celků veletrhu GDS. K tomu nutno přičíst 380 vystavovatelů veletrhu GLOBAL SHOES, současně pořádaného na výstavišti v Düsseldorfu.
GDS – nárůst o devět procent
Samotný veletrh GDS hlásí nárůst o téměř 9 % v porovnání s loňským ročníkem. Jde o vývoj, který samozřejmostí, jak jej zhodnotil Werner Matthias Dornscheidt, předseda představenstva pořádající společnosti Messe Düsseldorf na úvodní tiskové konferenci: „Veletrh GDS přirozeně participuje na pozitivním vývoji německého maloobchodu a může být chápán jako zrcadlo trhu. GDS je ovšem mezinárodním veletrhem, který je také ovlivněn situací na zahraničních trzích, jejichž stav nebyl tak dobrý jako u nás v Německu. O to víc nás těší, že jsme také ze zemí jako Španělsko nebo Portugalsko dokázali získat přes 20 % nových vystavovatelů“.
Důvod, proč se stále více firem rozhoduje předvést své kolekce na veletrhu GDS, spatřuje ředitelka veletrhu Kristin Deutelmoser v jeho průběžné optimalizaci: „Pevně stavíme na tom, co se osvědčilo – například na tématických celcích, které jsme zavedli před šesti lety, a pokoušíme se při každém ročníku tato jednotlivá těžiště zlepšovat. Tentokrát jsme se zaměřili na témata odborné informace a návštěvnický servis. Na našich nových internetových stránkách průběžně informujeme o veletrhu GDS a o obuvnickém oboru. Navíc nabídneme v průběhu veletrhu fundované informace prostřednictvím doprovodného programu. Služby návštěvníkům jsme vylepšili naší bezplatnou elektronickou vstupenkou a veletržní aplikací“.
Odborné informace - doprovodný program zprostředkuje trendy a know-how
Doprovodný program veletrhu GDS nabízí dva stěžejní body: v rámci koncepce „Follow the Trend“ naleznou návštěvníci klíčové návrhy a nejvýznamnější témata pro novou objednávkovou sezónu. Ty budou vizualizovány formou trendových instalací v pavilonech 4 a 5, které budou současně představovat inspiraci pro prezentaci produktů, dále řadou odborných referátů a také čtyřmi módními přehlídkami denně v režii veletrhu GDS. Při nich půjde nejen o nové modely obuvi, ale také o prominentní tváře, jakou je například osobnost Jimi Blue Ochsenknechta. Druhá část doprovodného programu cíleně nabídne obchodníkům znalosti expertů. Formou přednášek získají zasvěcené informace k tématům jako jsou wellness, ekologie nebo udržitelný vývoj a získají rady v otázkách prodeje ve vlastních internetových obchodech.
Návštěvnický servis – nové internetové stránky, bezplatná e-vstupenka a veletržní aplikace
Kdo má zájem o informace o novinkách a tématech veletrhu GDS, má k nim již od poloviny ledna 2011 přístup na nové homepage veletrhu GDS www.gds-online.com. Vedle všech informací o veletrhu a jeho vystavovatelích nabízejí webové stránky každý týden redakční zprávy o obuvnickém oboru. Ředitelé renomovaných výrobců obuvi zde poskytují rozhovory, objasňují se zde témata z oblasti obchodu a představují se zde zajímavé koncepce obchodu s obuví z celého světa. Přes webové stránky je možno dostat se do nového obchodu se vstupenkami, v němž je možno pohodlně zhotovit vlastní elektronickou vstupenku, a tím bezplatně navštívit veletrh GDS, aniž by je bylo nutno koupit na výstavišti. Po příchodu na výstaviště se doporučuje instalovat na smartphone novou GDS-aplikaci a získat tak v každém okamžiku přístup do aktuální databanky vystavovatelů včetně plánu pavilonů.
Veškeré aktivity v souvislosti s veletrhy GDS a GLOBAL SHOES, a také údaje o kontaktech na vystavovatele a popisy kolekcí je možno najít na internetu pod www.gds-online.com nebo www.globalshoes-online.com.
Další informace:
Tiskové oddělení GDS/GLOBAL SHOES
Janine Budewitz - Ines Jochum
tisková referentka - tisková referentka
tel.: +49 211 4396 385 - tel.: +49 211 4396 384
fax: +49 211 4396 495 - fax: +49 211 4396 495
e-mail: budewitz@gds-online.com - e-mail: jochum@gds-online.com
http://www.globalshoes-online.com

Další články:
- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!
- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži
- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži
- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE
- Česká účast v Lyonu s podporou MPO
- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu
- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly
- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014
- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014
- České firmy se představují na EUROSATORY 2014
- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž
- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku
- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů
- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

Copyright ©2009-2025: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU