arteo_cz

Shift
avf

Eunique  veletrh užitého umění a designu

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Jedinečný koncert legendární rockové skupiny Olympic

Olympic zahrají v Letňanech poprvé v nové sestavě!

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Staňte se součástí světa přírodní kosmetiky na veletrhu VIVANESS 2021

Informujte mezinárodní branži přírodní kosmetiky o Vašich produktech a novinkách na nejdůležitějším setkání oboru a získejte cenné kontakty na mezinárodní obchodníky a odborníky.

Velký zájem o BIOFACH 2021

Velký zájem o BIOFACH 2021

Zájem českých firem o prezentaci na veletrhu BIOFACH (17. - 20. 2. 2021, Norimberk, Německo) je obrovský. Také v roce 2021 nebude na veletrhu BIOFACH chybět český národní stánek zastřešený Ministerstv ...

On-line prodej vstupenek

ILA

zpět

EuroShop 2011 v rekordních parametrech

Publikováno: 23.11.2010 00:00

Autor: Messe Düsseldorf

EuroShop 2011 v rekordních parametrech

Ve dnech 26. února až 2. března 2011 se koná v Düsseldorfu veletrh EuroShop, The Global Retail Trade Fair, světová jednička mezi specializovanými veletrhy zaměřenými na komplexní oblast inovací v obchodní branži a u jejích partnerů. Od své premiéry v roce 1966 veletrh EuroShop do dnešních dnů vyrostl do akce, která mezi veletrhy zaměřenými na investiční prostředky v obchodní branži zaujímá vůdčí pozici.

V roce 1966 se veletrhu zúčastnilo 331 vystavovatelů, z nichž 55 přicestovalo ze zahraničí, a při poslední akci v roce 2008 to bylo již 1 895 vystavovatelů ze 48 zemí, kteří obsadili čistou výstavní plochu o celkové rozloze přesahující 100.000 m². Do města na Rýnu v roce 2008 přicestovalo kolem 105 tisíc odborných návštěvníků ze všech pěti světadílů.

Kontinuální růst veletrhu EuroShop v minulých čtyřech dekádách lze především zdůvodnit tím, že se vždy dokázal důsledně přizpůsobit měnícím se potřebám obchodní branže. Jeho nabídka se neustále vyvíjela a rozšiřovala. Pořadatel akce chce, aby i přes tuto enormní různorodost nabídky návštěvníkům garantoval optimální oslovení specifických cílových skupin a jasnou orientaci pro návštěvníky, a proto od roku 2002 rozčlenil EuroShop do čtyř samostatných podskupin s označením EuroConcept, EuroSales, EuroCIS a EuroExpo. V segmentu EuroConcept jsou soustředěna témata stavba a zařízení prodejen, osvětlovací technika, podlahová krytina, architektura a design prodejen, ale i chladicí nábytek a chladicí zařízení. EuroSales propojí všechny fasety vizuálního marketinku, podpory prodeje a marketinku prodejního místa (tzv. POS, point of sale), zatímco sektor EuroCIS představuje inovační informační a bezpečnostní technologie.

Posledním ze čtyř segmentů veletrhu EuroShop, akce EuroExpo, se věnuje speciálně tématům stavba veletržních stánků, design a akce. V moderních maloobchodních prodejnách se do popředí již dávno dostala inscenace a osobní komunikace (live-kommunikation), přičemž se témata stavby prodejen a veletržních stánků, designové řešení prodejen a design v komunikaci stále více vzájemně přibližují.V segmentu EuroExpo bude při příštím veletrhu EuroShop zastoupeno více než 200 zahraničních vystavovatelů, kteří obsadí plochu 11 000 m² (pavilony 9 a 10). Za podpory svazu FAMAB (Verband direkte Wirtschaftskommunikation, Svaz pro přímou hospodářskou komunikaci) a federace IFES (International Federation of Exhibition and Event Services, Mezinárodní federace poskytovatelů služeb ve výstavnictví a pořádání akcí) bude EuroExpo v rámci veletrhu EuroShop jedinečným místem setkávání tohoto kreativního oboru.

EuroShop 2011 nabízí i řadu zvláštních prezentačních akcí. EuroShop Designer Village je například možností, jak si opatřit nápady pro řešení budoucích prodejen, které představí architektonické kanceláře a designová studia, a jak se inspirovat novými trendy v návrzích nových prodejen v tomto oboru. Při akci POPAI Village vytvoří evropské a celosvětové pobočky POPAI (Point of Purchase Advertising International) společný obraz celé šíře marketingu na místě prodeje. Význam veletrhu EuroShop jakožto akce globálního významu a jedničky na trhu podtrhnou i renomované kongresy a propůjčení cen, jako je EuroShop Retail Design Conference, International EuroShop POP Conference nebo Retail Technology Award. Kromě toho mohou oborní návštěvníci během celé doby trvání veletrhu využívat bezplatná dvoujazyčná (německo-anglická) fóra, jako „EuroShop Forum Architektur & Design“, „POPAI Forum“ a „EuroCIS Forum“.

http://www.euroshop.de

verze pro tisk >

Další články:

- ASIA FRUIT LOGISTICA proběhne v novém termínu!

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SILMO 2015 - svět brýlí a oční optiky v Paříži

- SVĚT BETONU v Paříži

- INTERMAT 2015 a WORLD OF CONCRETE EUROPE

- ZEMĚDĚLSKÝ TÝDEN V PAŘÍŽI

- Zemědělský týden v Paříži

- Česká účast v Lyonu s podporou MPO

- SIMA - SIMAGENA 2015 v předstihu

- SIAL útočí na naše chuťové a čichové smysly

- Premiéra veletrhu WNE 2014

- Brýle a oční optika SILMO Paříž 2014

- SILMO Mondial de l´Optique, Paříž 2014

- SIAL 2014 slaví 50. výročí

- České firmy se představují na EUROSATORY 2014

- WORLD NUCLEAR EXHIBITION Paříž

- BIOMASA A BIOENERGIE v Hamburku

- EUROPAIN 2014 Celosvětové setkání pekařů a cukrářů

- Veletrh vodárenských odborníků v Alžírsku

- BIOMASA A BIOENERGIE 2014 v Hamburku

ILA goes digital

Copyright ©2009-2024: Euroveletrhy.cz
Provozovatelem veletržního portálu euroexpo.cz je vydavatelství EUROEXPO
Babice 38, 251 68 Kamenice
tel.: 604 759 978
e-mail: redakce@euroveletrhy.cz
KONTAKT, O PROJEKTU

KONTAKT
O PROJEKTU
JAK PUBLIKOVAT A INZEROVAT
PRO PARTNERY

Vyhledávání:

OK
}